دانلود ترجمه مقاله مدیریت عملیات شبکه توزیع اکتیو با نفوذ بالای خودروهای الکتریکی هیبریدی
عنوان فارسی |
مدیریت عملیات شبکه توزیع اکتیو با نفوذ بالای خودروهای الکتریکی هیبریدی و تولید انرژی پراکنده پایدار |
عنوان انگلیسی |
Active distribution network operation management with large penetration of hybrid electric vehicles and sustainable distributed energy generation |
کلمات کلیدی : |
  شبکه توزیع اکتیو؛ تولید انرژی پراکنده؛ خودروهای برقی هیبریدی؛ بهینه سازی چند هدفه؛ انرژی پایدار؛ تحلیل عدم قطعیت |
درسهای مرتبط | انرژی های نو |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 26 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 39 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مقدمات 3. فرمولبندی مسئله 4. روش تحقیق 5. نتایج و بحث و بررسی
چکیده – یافته های بدست آمده حاکی از آن است که رشد روزافزون پیشرفتهای تکنولوژی، صنعتیسازی و شهرنشینی به رشد فزاینده خودرو های برقی هیبریدی پلاگین (PHEVها) و منابع انرژی تجدیدپذیر (RES ها) در حملونقل و سیستمهای توزیع قدرت الکتریکی منجر شده است. از اینرو، به دلیل عدم قطعیت روزافزون در زمینه افزایش عرضه و تقاضای انرژی حاصل از ادغام گسترده این تکنولوژیهای جدید در سیستمها، ماهیت عملکرد بهینه شبکه توزیع با تغییرات فزاینده ای همراه است. لازم به ذکر است که این پژوهش، با توجه به تولید برق تجدیدپذیر و ادغام بالای PHEVها، با اعمال تکنیکهای بهینهسازی تصادفی چندهدفه و تحلیل احتمالی، یک رویکرد هم افزایی را به منظور تقویت عملیات سیستم قدرت در شبکههای توزیع پایدار ارائه می دهد. برای تحقق این هدف، اقداماتی نظیر پیکربندی مجدد شبکه توزیع و طرحهای بهینهسازی تکاملی در پیش گرفته شده است، و بر اساس روش برآورد نقطهای، یک سیستم تصمیمگیری چند معیاره احتمالی (MCDM) با توجه به ارتباط تصادفی بین منابع تولید انرژی پراکنده طراحی می شود. از اینرو به طور کلی می توان عنوان کرد که نتایج بهدستآمده همراه با مشاهدات ارزیابی عملکرد، حاکی از کارایی روش پیشنهادی در زمینه مدیریت عملیات شبکه توزیع فعال پایدار می باشد. هدف و انگیزه: یافته های بدست آمده حاکی از آن است که پیشرفتهای اخیر در زمینه تکنولوژی و شهرنشینی، به ارتقاء رفاه اجتماعی، استفاده فزاینده از PHEVها در سیستم حملونقل و افزایش روزافزون تقاضای انرژی در بخش توزیع برق منجر شده است. بنابراین، به احتمال زیاد همراه با افزایش تقاضای انرژی، به طور فزاینده ای سطح بارگذاری خطوط توزیع برق و افت ولتاژ سیستم افزایش یافته و به ناپایداری ولتاژ، مسائل امنیتی سیستم قدرت دینامیکی (پویا) و استاتیک (ایستا/ثابت) در شبکه توزیع برق منجر میشود. همچنین اخیرا به منظور استفاده از مزایای اقتصادی، سیاسی و زیست محیطی بیشتر، نگرش جهانی به تولید پراکنده تجدیدپذیر با تغییراتی همراه بوده است. با این وجود، تولید پراکنده از منابع تجدیدپذیر نظیر باد به دلیل ماهیت خود با عدم قطعیت همراه است و یک مسئله دشوار و پیچیده تری را برای عملیات شبکه توزیع پایدار ایجاد می کند.
The unprecedented growth of technological advances, industrialization and sophisticated urbanization have contributed to a staggering proliferation of plug-in hybrid electric vehicles (PHEVs) and renewable energy sources (RESs) in transportation and electric power distribution systems. As a result, the nature of optimal distribution network operation is ever-changing due to the dramatic uncertainty in the increased energy supply and demand caused by large integration of these emerging technologies into the systems. This study proposes a synergistic approach for boosting power system operation performance in sustainable distribution networks considering renewable power generation and high integration of PHEVs, using multi-objective stochastic optimization and probabilistic analysis techniques. To this end, distribution network reconfiguration and evolutionary optimization schemes are deployed, and a probabilistic multi-criteria decision making (MCDM) system based on point estimate method is developed, considering stochastic correlation between distributed energy generation sources. The results obtained along with the performance appraisal observations, indicate the effectiveness of the proposed method in sustainable active distribution network operation management in their entirety. Aim and Motivation: Recent advances in technology and sophisticated urbanization have promoted social welfare, and triggered a staggering utilization of PHEVs in the transportation system, leading to a significant energy demand increase in the electricity distribution sector. As a result, the loading level of electricity distribution lines and voltage drop of the system are more likely to rise considerably with the increased energy demand, causing voltage instability as well as dynamic and static power system security problems in the electricity distribution network. On the other hand, in recent years, the global attitude is increasingly changing towards renewable distributed generation to benefit from its extra economical, political and environmental advantages. However, distributed generation from renewable resources e.g. wind, is uncertain by its very nature, turning sustainable distribution network operation into a more challenging and intricate problem.
ترجمه این مقاله در 34 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 30 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
یافته های کلیدی مقاله
- عملکرد بهینه شبکه های توزیع اکتیو در شرایط وجود خودروهای برقی هیبریدی و تولید انرژی پراکنده پایدار مورد بحث قرار می گیرد.
- برای سنجش عدم قطعیت مرتبط با عملیات شبکه، یک روش تحلیل کارآمد ارائه می شود.
- ارتباط بین منابع تولید انرژی پایدار در عملیات شبکه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
- به منظور اتخاذ تصمیمات بهینه در خصوص عملیات شبکه تحت عدم قطعیت، یک رویکرد احتمالی مبتنی بر بهینهسازی تصادفی، مجهز به ابزار تصمیمگیری چند معیاره ارائه می شود.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.