دانلود ترجمه مقاله بهبود مسئولیت پذیری کارمندان و کارایی شرکت به واسطه حسابداری مدیریت
عنوان فارسی |
بهبود مسئولیت پذیری کارمندان و کارایی شرکت به واسطه رویکردهای حسابداری مدیریت |
عنوان انگلیسی |
Improving Employees Accountability and Firm Performance through Management Accounting Practices |
کلمات کلیدی : |
  مسئولیت پذیری و پاسخگویی؛ شیوه های حسابداری مدیریت؛ عملکرد شرکت؛ شرکت های کوچک و متوسط؛ مطالعه موردی |
درسهای مرتبط | حسابداری مدیریت |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 8 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. نتیجه گیری
روش تحقیق: برای این تحقیق از روش کیفی استفاده شد. روش کیفی پذیرش گسترده ای در رشته های کسب و کار بعنوان شکل مشروع طراحی کسب و کار، بویژه در زمینه مدیریت و بازاریابی و تا حدی کمی در حسابداری، امور مالی و اقتصادی دارد. توصیف و تفسیر محیط اجتماعی فرد یا محیط خارجی سازمان برای دستیابی به دیدگاه گشتالت ضروری است (پاتون 2002). بنابراین، هدف اصلی تحقیق کیفی، دستیابی به درک جامع و عمیق از مسئله مورد بررسی است؛ بعبارت دیگر، "علت انجام چیزی" (اسکاپن 2006). بنابراین، یافته ها را نمی توان به جمعیت بزرگ تعمیم داد، ولی می توان به جمعیت نظری، تحلیلی (یین، 2009) و زمینه ای تعمیم داد، دیگر کلی گویی ها درباره حسابداری شامل کلی گویی سازنده و آماری می باشد (لوکا و کاسانن، 1995). لینکولن و گوبا (2000) از بکارگیری روش کیفی برای کسب چشم انداز در زمینه دیدگاه، رفتار، سیستم های ارزش، مسائل، انگیزه ها، الهامات و فرهنگ سبک زندگی حمایت کردند. این روش برای اطلاع رسانی در زمینه تصمیمات کسب و کار، اطلاعات سیاست، ارتباطات و تحقیق استفاده شده است. لینکولن و گوبا (2000) نیز بیان داشتند که گروه های هدف، مصاحبه های عمیق، تحلیل محتوا، قوم شناسی، ارزیابی و نمادشناسی در میان روشهای متعدد بکارگرفته شده می باشند ولی روش کیفی نیز شامل تجزیه و تحلیل هر نوع ماده غیرساختاری از جمله اشکال بازخورد مشتری، گزارشات یا کلیپ های رسانه ای می باشد. به خاطر ماهیت ذهنی این تحقیق، می توان اظهار داشت که تحقیق کمّی یافته های بهتری ارائه می دهد (براون و همکارانش، 2005). بعلاوه، می توان از تحقیقات کیفی برای بررسی چندین زمینه همچون رفتار انسانی استفاده کرد که نمی توان تعیین کمی کرد با این حال برای درک سازمان مهم است. براساس گفته جین لی (2004)، چندین دلیل یا مزیت برای استفاده از تحقیق کیفی در سازمانها وجود دارد که موارد مهم عبارتند از: تحقیق کیفی حس واقعی تری از جهانی ارائه می دهد که نمی توان در داده های عددی و تحلیل های آماری استفاده شده در تحقیقات کمّی بکار برد. این تحقیق روشهای انعطاف پذیری برای جمع آوری، تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها و اطلاعات ارائه کرده و استفاده از داده های اولیه و غیرساختاری، قابلیت توصیفی به تحقیق کیفی می دهد.
Methodology: Qualitative method was used for this study. Qualitative method has become more widely accepted in business disciplines as a legitimate form of research design, especially in management and marketing and to a lesser extent in accounting, finance and economics. A description and interpretation of an individual's social environment or an organization's external context is imperative in order to achieve a gestalt perspective (Patton, 2002). Therefore, the main aim of qualitative research is to achieve an in-depth and holistic understanding of what is being studied; in other words, 'why they do what they do' (Scapens, 2006). Thus, generalizations on the fmdings cannot be extended to the population at large, but only to theoretical and analytical (Yin, 2009), and contextual generalizations, other generalizations are in accounting include statistical and constructive (Lukka and Kasanen, 1995). Lincoln and Guba (2000) advocated that qualitative method is used to gain insight into people's attitudes, behaviors, value systems, concerns, motivations, aspirations, culture or lifestyles. It's used to inform business decisions, policy formation, communication and research. Lincoln and Guba (2000) also stated that focus groups, in-depth interviews, content analysis, ethnography, evaluation and semiotics are among the many formal methods that are used, but qualitative method also involves the analysis of any unstructured material, including customer feedback forms, reports or media clips. Due to the subjective nature of this study, it can be argued that quantitative research provides better findings (Brown et al. 2005). Furthermore, qualitative research can be used to explore several areas such as human behavior which cannot be quantified but yet important to an organization to understand. According to Jean Lee (2004), there are many reasons or advantages of using qualitative research in organizations and the main ones are: qualitative research provides a more realistic feel of the world that cannot be experienced in the numerical data and statistical analysis used in quantitative research. It provides flexible ways of collecting, analyzing, and interpreting data and information and the use of primary and unstructured data gives qualitative research a descriptive capability.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.