سوالات متداول کاربران ما

  • آیا این سایت به غیر از مقالات داخل سایت، مقالات دیگری خارج از سایت را نیز ترجمه می کند؟

بله، در صورتی که هر گونه مقاله، کتاب، بروشور، قراردادها و … داشته باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی مشخص شده برای تیم ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت قیمت گذاری شده و به شما اطلاع داده شود.

  • ترجمه من توسط چه کسانی انجام می شود؟

تیم فرداپیپر مشتمل بر صدها مترجم متخصص از رشته ها و تخصص های مختلف می باشد. متون ارسالی شما توسط مترجمین متخصص همان رشته انجام می گردد. لازم به ذکر است که این مترجمین علاوه بر آشنایی با زبان انگلیسی تخصصی رشته های خود، دوره های ویراستاری و نگارشی را نیز گذرانده اند، در نتیجه، ترجمه نهایی شما، کاملا روان و منطبق بر دستور زبان فارسی خواهد بود. همچنین علاوه بر مترجمین، ترجمه توسط تیم بازرسی فرداپیپر بررسی شده و در انتها برای شما ارسال خواهد شد.

  • من باید این مقاله را ارائه دهم، آیا تیم شما، سفارشات انجام پاورپوینت را نیز می پذیرد؟

بله در صورتی که نیاز دارید تا ترجمه مقاله شما، در قالب فایل پاورپوینت نیز آماده گردد، کافی است تا در بخش توضیحات سفارش قید نمایید و مشخص کنید که زمان ارائه و تعداد اسلایدهای مدنظر شما چقدر است تا این سفارش نیز انجام شود.

  • ترجمه ای که برای من انجام می شود در چه قالبی خواهد بود؟

تمامی ترجمه ها به صورت تایپ شده در نرم افزار ورد (WORD) ارائه می گردند. تمامی مترجمین تیم فرداپیپر، مسلط به نرم افزار ورد (WORD) می باشند و ترجمه نهایی را به صورت ویرایش شده و مرتب آماده می کنند. لازم به ذکر است که هزینه اضافی بابت تایپ مقالات اخذ نمی گردد و هزینه تایپ ترجمه، رایگان خواهد بود. همچنین در انتها، ترجمه شما علاوه بر ورد (word) به صورت pdf نیز برای شما ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است هیچگونه تبلیغاتی در محتوی بسته ارسالی به شما وجود نخواهد داشت.

  • نحوه قیمت گذاری سفارشات بر چه اساسی است؟

قیمت گذاری ترجمه بر اساس تعداد کلمات متن و زمان تحویل مشخص می گردد. کافیست تا فایل خود را ارسال کرده و هزینه ها را مقایسه نمایید.

  • من ترجمه را فوری نیاز دارم و بایستی تا یک روز به دستم برسد، آیا برای شما امکان پذیر است؟

بله، حتی در صورتی که ترجمه مقاله ای را کمتر از 24 ساعت نیز نیاز داشته باشید می توانید سفارش ترجمه خود را ثبت کرده و در بخش توضیحات نیز قید نمایید و با همکاران ما تماس بگیرید تا ترجمه شما به صورت کاملا فوری آماده شده و برایتان ارسال گردد. در نظر داشته باشید که ترجمه های خیلی فوری، ترجمه های بیشتری خواهند داشت ولی خدمتی است که برای اولین بار توسط وب سایت فرداپیپر ارائه می گردد. ترجمه های فوری نیز در قالب ورد (word) و pdf ارسال می شوند.

  • نحوه واریز هزینه سفارشات به چه صورت خواهد بود؟

در همه سفارشات، نصف مبلغ تعیین شده به عنوان بیعانه از طریق راه های پرداخت مشخص شده واریز می گردد و به شما اطلاع داده می شود که سفارش شما شروع شد. پس از اتمام سفارش نیز به شما اطلاع داده می شود تا مابقی هزینه سفارش را واریز نمایید و پس از واریز، سفارش خود را دریافت نمایید. شما مهلت کافی برای بررسی این سفارش را خواهید داشت و در صورت هرگونه اعتراض در مورد آن می توانید به همکاران ما عودت دهید تا نقایص احتمالی، رفع گردد. البته اعتراض مشتریان به کیفیت کارها بسیار نادر است زیرا ترجمه های بعد از ترجمه توسط مترجمین، به وسیله ی تیم بازرسی ما مورد ارزیابی قرار می گیرند، با این حال، همکاران ما آماده پاسخگویی به شما خواهند بود.

  • من به ترجمه موارد داخل شکل ها و جداول و نیز تایپ فرمول ها نیز نیاز دارم. آیا این موارد نیز انجام می گردد؟

بله، ترجمه شکل ها و جداول داخل مقالات انجام می شود. در ضمن در صورتی که نیاز به تایپ فرمول های داخل متن داشته باشید بایستی در قسمت توضیحات ذکر نمایید تا این موارد نیز انجام شود. البته تایپ فرمول ها مستلزم هزینه اضافی خواهد بود که به هزینه ترجمه اضافه می گردد.

  • آیا امکان ترجمه بخشی از یک مقاله یا یک کتاب نیز برای تیم شما میسر است؟

بله، در صورتی که بخشی از یک کتاب یا مقاله را نیاز داشته باشید کافیست تا در بخش توضیحات ذکر نمایید که کدام صفحات و بخش های کتاب یا مقاله را نیاز دارید تا فقط آن قسمت ها برای شما قیمت گذاری گردد.

  • آیا ترجمه کتاب های حجیم را نیز انجام می دهید؟

بله شما می توانید علاوه بر مقالات، ترجمه های دیگری چون بروشورها، قراردادها و کتاب های خود را نیز ثبت سفارش نمایید. حتی کتاب هایی که دارای حجم صفحات بالا می باشند را می توانید برای ما ارسال نمایید تا ترجمه و تایپ گردد.

  • چطور به تیم شما اعتماد داشته باشم و پرداخت های خود را با خاطری آسوده انجام دهم؟

تیم ما پس از فعالیت چندین ساله در زمینه های علمی و ترجمه، موفق به کسب نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده که این نماد در صفحه اصلی سایت قابل مشاهده می باشد. در نتیجه درگاه پرداخت، تحت نظارت این نهاد بوده و تراکنش های شما در محیطی کاملاً امن انجام می گیرد.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi