دانلود ترجمه مقاله بررسی و توسعه دستیار صوتی هوشمند برای اینترنت اشیا
عنوان فارسی |
بررسی و توسعه دستیار صوتی هوشمند برای اینترنت اشیا با استفاده از یادگیری ماشین |
عنوان انگلیسی |
Investigation and development of the intelligent voice assistant for the Internet of Things using machine learning |
کلمات کلیدی : |
  NLU؛ TTS؛ NER؛ ASR؛ اینترنت اشیا؛ IoT؛ دستیار صوتی؛ اشیای هوشمند؛ یادگیری ماشین |
درسهای مرتبط | اینترنت اشیا؛ هوش مصنوعی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 9 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. فناوری های دستیار صوتی هوشمند 3. ویژگی های دستیار صورتی Yandex "ALICE" 4. معایب دستیارهای صوتی موجود 5. توسعه دستیار صوتی هوشمند برای مسائل خاص تعامل 6. بررسی نمونه آموزشی و آزمایشی 7. نتیجه گیری
فنآوریهای هوش مصنوعی بتازگی به صورت فعالانه در زندگی انسان استفاده می شوند، و این امر بخاطر ظهور و گسترش زیاد IoT حاصل شده است. ادوات و دستگاه های خودمختار بیش از پیش در راه تعامل با انسان ها و با خودشان، هوشمندتر می شوند. ظرفیت های جدید باعث ایجاد سیستم های مختلف برای تلفیق اشیاء هوشمند با شبکه های اجتماعی اینترنت اشیاء شده اند. یکی از گرایش های مرتبط در هوش مصنوعی، فنآوری تشخیص زبان طبیعی یک انسان است. دیدگاه های جدید درباره این موضوع، می توانند باعث رسیدن به روشهای جدید تعامل انسان-ماشین طبیعی شود که در این حالت، ماشین یاد می گیرد که چگونه زبان انسان را درک کند، و خود را با آن تنظیم کند و واکنش دهد. یکی از چنین ابزارهایی، دستیار صوتی است که می تواند در بسیاری از سیستم های هوشمند دیگر، تلفیق شود. در این مقاله، اصول کار دستیاران صوتی توضیح داده شده اند و همچنین نقایص و محدودیت های اصلی آنها بیان می شود. روش ایجاد یک دستیار صوتی محلی بدون استفاده از خدمات ابری، که گسترش بسزای چنین خدماتی در آینده را ممکن می سازد، توضیح داده می شود. مقدمه: امروزه توسعه سیستم های هوش مصنوعی (AI) که قادر به سازمان دهی یک تعامل انسان-ماشین طبیعی هستند (از طریق صوت، ارتباطات، حرکات بدن، حالت چهره و غیره)، بیش از پیش در حال محبوب شدن هستند. یکی از مطالعه شده ترین و محبوب ترین آنها، جهت تعامل، براساس درک ماشین از زبان طبیعی انسان است. دیگر یک انسان نیاز نیست تعامل و ارتباطات با یک ماشین را یاد بگیرد، بلکه یک ماشین تعامل با انسان، اکتشاف اعمال انسان، عادت ها، رفتار را یاد می گیرد و تلاش می کند به دستیار سفارشی وی تبدیل شود.
Artificial intelligence technologies are beginning to be actively used in human life, this is facilitated by the appearance and wide dissemination of the Internet of Things (IoT). Autonomous devices are becoming smarter in their way to interact with both a human and themselves. New capacities lead to creation of various systems for integration of smart things into Social Networks of the Internet of Things. One of the relevant trends in artificial intelligence is the technology of recognizing the natural language of a human. New insights in this topic can lead to new means of natural human-machine interaction, in which the machine would learn how to understand human's language, adjusting and interacting in it. One of such tools is voice assistant, which can be integrated into many other intelligent systems. In this paper, the principles of the functioning of voice assistants are described, its main shortcomings and limitations are given. The method of creating a local voice assistant without using cloud services is described, which allows to significantly expand the applicability of such devices in the future. INTRODUCTION: Today the development of artificial intelligence (AI) systems that are able to organize a natural human-machine interaction (through voice, communication, gestures, facial expressions, etc.) are gaining in popularity. One of the most studied and popular was the direction of interaction, based on the understanding of the machine by the machine of the natural human language. It is no longer a human learns to communicate with a machine, but a machine learns to communicate with a human, exploring his actions, habits, behavior and trying to become his personalized assistant.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.