دانلود ترجمه مقاله مسیریابی VANET در جاده های شهری با استفاده از اطلاعات ترافیکی زمان واقعی وسیله نقلیه
عنوان فارسی |
مسیریابی VANET در جاده های شهری با استفاده از اطلاعات ترافیکی زمان واقعی وسیله نقلیه |
عنوان انگلیسی |
VANET Routing on City Roads Using Real-Time Vehicular Traffic Information |
کلمات کلیدی : |
  انتخاب هاپ بعدی مبتنی بر گیرنده؛ مسیریابی جاده محور؛ مسیریابی آگاه از ترافیک وسیله نقلیه |
درسهای مرتبط | مهندسی کامپیوتر |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2009 | تعداد رفرنس مقاله : 52 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پروتکل های RBVT 3. بهینه سازی حمل و نقل 4. ارزیابی عملکرد 5. پژوهش های مرتبط 6. نتیجه گیری
چکیده- در این مقاله گروهی از پروتکل های مسیریابی ارائه می شود که مسیریابی جاده ای با استفاده از ترافیک وسیله نقلیه (RBVT) نام دارند و در شبکه های موردی وسایل نقلیه (VANETها) شهری بهتر از پروتکل های فعلی مسیریابی عمل می کنند. پروتکل های RBVT اطلاعات ترافیکی زمان واقعی وسایل نقلیه را بکار می برند تا مسیرهای جاده ای شامل تقاطع های متوالی ایجاد کنند که با احتمال بالا اتصال شبکه ای میان آنها دارند. ارسال جغرافیایی برای انتقال بسته ها بین تقاطع ها در مسیر بکار می رود، و حساسیت مسیر را به حرکات گره انفرادی کم می کند. برای شبکه های پرتراکم با رقابت بالا، ارسال را با استفاده از انتخاب توزیع شده خیزهای بعدی مبتنی برگیرنده براساس تابع الویت بندی چند معیاری بهینه می سازیم که انتشار رادیویی غیریکنواخت را در نظر می گیرد. پروتکل انفعالی RBVT-R و پروتکل منفعل RBVT-P را طراحی و اجرا کردیم و آنها را با پروتکل های دیگر شبکه های موردی موبایل و VANETها مقایسه کردیم. نتایج شبیه سازی در محیط شهری نشان می دهد که RBVT-R بهترین عملکرد را از نظر میانگین نسبت تحویل (بسته) دارد، و با 40% افزایش در مقایسه با برخی پروتکل ها است. از نظر میانگین تاخیر، RVBT-P بهترین عملکرد را دارد، و تا 85% کاهش در مقایسه با پروتکل های دیگر نشان می دهد.
This paper presents a class of routing protocols called road-based using vehicular traffic (RBVT) routing, which outperforms existing routing protocols in city-based vehicular ad hoc networks (VANETs). RBVT protocols leverage real-time vehicular traffic information to create road-based paths consisting of successions of road intersections that have, with high probability, network connectivity among them. Geographical forwarding is used to transfer packets between intersections on the path, reducing the path's sensitivity to individual node movements. For dense networks with high contention, we optimize the forwarding using a distributed receiver-based election of next hops based on a multicriterion prioritization function that takes nonuniform radio propagation into account. We designed and implemented a reactive protocol RBVT-R and a proactive protocol RBVT-P and compared them with protocols representative of mobile ad hoc networks and VANETs. Simulation results in urban settings show that RBVT-R performs best in terms of average delivery rate, with up to a 40% increase compared with some existing protocols. In terms of average delay, RBVT-P performs best, with as much as an 85% decrease compared with the other protocols.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.