دانلود ترجمه مقاله استفاده از نقشه های شناختی در مقایسه ترکیب بازاریابی حمل و نقل
عنوان فارسی |
استفاده از نقشه های شناختی در مقایسه ترکیب بازاریابی حمل و نقل ریلی مسافران |
عنوان انگلیسی |
The Usage of Cognitive Maps in the Comparison of Marketing Mix of Railway Passenger Transport |
کلمات کلیدی : |
  نقشه شناختی؛ ترکیبات بازاریابی؛ مقایسه؛ حمل و نقل ریلی مسافران |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 5 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. معرفی نقشه شناختی 2. ترکیبات بازاریابی در حمل و نقل مسافران 3. مقایسه ابزارهای ترکیب بازاریابی حمل کننده های ریلی 4. نتیجه گیری
چکیده – شرکت حمل و نقلی که تصمیم به وارد شدن به بازار حمل و نقل در زمینه حمل و نقل مسافری می شود معمولاً اهداف تجاری خود را تعریف می کند. با این حال، اهداف به طور انعطاف پذیری تحت تأثیر توسعه بازار حمل و نقل تغییر می کند. از آنجایی که این یک سیستم دینامیک می باشد، ضروری است تا ارزیابی جامعی از ترکیبات بازاریابی و رقابتی انجام گیرد. مقایسه و استفاده از نقشه های شناختی که این مقاله با آن سر و کار دارد، ابزار مؤثری می باشد. با مقایسه ابزارهای مختلف ترکیبات بازاریابی مسافران ریلی در جمهوری اسلواکی، یک نقشه شناختی تشکیل می شود که به شکل گرافیکی ارتباط دقیق ابزارهای بازاریابی تمام حاملان در جمهوری چک را نشان می دهد.
The transport company that decides to enter the transport market in passenger transport usually has defined its business objectives. However, the objectives are flexibly changing under the influence of the development of the transport market. Because it is a dynamic system, it is necessary to comprehensively evaluate the marketing mix, not only the competition. The comparison and use of cognitive maps, which the article is dealing with, are effective instruments. By comparing the various instruments of marketing mix of railway passenger carriers in the Slovak Republic a cognitive map is formed, which graphically illustrates the causal link of marketing instruments of all carriers in the Slovak Republic.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.