دانلود ترجمه مقاله قیمت گذاری دو مرحله ای و پاسخ سریع با مشتریان استراتژیک
عنوان فارسی |
قیمت گذاری دو مرحله ای و پاسخ سریع با مشتریان استراتژیک |
عنوان انگلیسی |
Two-period pricing and quick response with strategic customers |
کلمات کلیدی : |
  مشتری استراتژیک؛ پاسخ سریع؛ نظریه بازی؛ موجودی و تصمیمات قیمت گذاری پویا |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 25 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 43 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. تشریح مدل 4. مدلی با استراتژی قیمت گذاری دو مرحله ای در سیستم پاسخ سریع 5. آنالیز بسط یافته – موردی با توزیع بتا 6. نتیجه گیری
چکیده – این تحقیق تأثیرات رفتار مشتری استراتژیک را در قیمت گذاری های دو مرحله ای و نیز تصمیم گیری های موجودی در یک سیستم پاسخ سریع بررسی کرده است. مدلی با دوره های ارزش گذاری مختلف روی محصولات زمانی که مشتریان به صورت استراتژیک و ناهمگن هستند ارائه شده است. جالب توجه است که تعادل منحصر به فردی به منظور بالا بودن درجه رفتار استراتژیک مشتریان اثبات شده است. در غیر این صورت، استراتژی قیمت گذاری دینامیک در فصل های تک فروشی، انتخاب مناسبی برای یک شرکت محسوب نمی شود. علاوه بر این، تأثیر مشتریان استراتژیک روی استراتژی های قیمت گذاری و مصرف در حالتی بررسی شده است که در آن مقدار دلخواه برای ارزش محصول، توزیع یکنواختی را دنبال می کند. جالب است که بر خلاف مطالعات قبلی، ما متوجه شده ایم که مشتریان استراتژیک ممکن است درآمد بیشتری را در حالات خاص ارائه دهد. آنالیز بسط یافته ای از توزیع بتا نیز ارائه شده است که نشان می دهد، انتخاب های بزرگ تری برای به دست آوردن بالاترین سود در زنجیره تأمین وجود دارد، زمانی که مشتریان به صورت استراتژیک بوده و بیشتر مردوم محصولات کم ارزش را ترجیح دهند.
This research examines the impact of the strategic customer behavior in two-period pricing and the inventory decisions in a quick response system. A model with a differentiated value period of product is developed when customers are strategic and heterogeneous. Interestingly, the unique equilibrium is proven to exist if and only if the degree of customer strategic behavior is sufficiently high. Otherwise, the dynamic pricing strategy in one selling season is not a suitable choice for a firm. Moreover, the impact of strategic consumers on pricing and inventory strategies is investigated in the case where the clientele’s taste for product value follows a uniform distribution. Surprisingly, contrary to previous studies, we found that strategic consumers may yield more revenues in specific scenarios. An extended analysis on Beta distribution is also presented, showing that there is greater chance to obtain the highest profit in the supply chain when all customers are strategic and if more people prefer low-value products.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.