دانلود ترجمه مقاله حساب های بازاریابی

عنوان فارسی

حساب های بازاریابی

عنوان انگلیسی

Marketing accounts

کلمات کلیدی :

  حسابرسی بازاریابی؛ حسابداری مدیریتی؛ حسابداری مالی؛ دارایی های مبتنی بر بازار؛ گزارش دهی داخلی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 40 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 26
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. حسابرسی بازاریابی و دارایی های مبتنی بر بازار 2. مشارکت ما 3. حسابداری برای بازاریابان 4. حساب های بازاریابی به عنوان راه حلی برای ارزیابی دارایی های مبتنی بر بازار 5. بررسی اهداف بالقوه برای معرفی حساب های بازاریابی 6. پیاده سازی حساب های بازاریابی 7. پژوهش های آتی 8. بحث و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – اقدامات بازاریابی غالباً ارزش های بلند مدتی ایجاد می کنند که هنوز در حساب های مالی ثبت نشده اند. سابقه های مشابهی معمولاً برای محدود کردن گزارشات داخلی شناخت ارزش ایجاد شده توسط بازاریابی، و پاسخگویی برای سو استفاده از دارایی های مبتنی بر بازار مورد استفاده قرار گرفته اند. ایجاد حساب های بازاریابی جامع می تواند مشکلات ناشی از حذف حساب های مالی دارایی های مبتنی بر بازار را کاهش دهد. ما روش های حسابداری فعلی را تشریح کرده، ایده حساب های بازاریابی را در نظر گرفته و این موضوع را با روش های حسابداری فعلی مقایسه کرده ایم. حساب های بازاریابی ارزش دارایی های مبتنی بر بازار را درک کرده و مفهوم تطبیق حسابداری را تا حد امکان برای استفاده از بازاریابی در قالب سرمایه گذاری مناسب به کار می گیرند. این حساب ها بر اساس یک سری مقادیر مورد انتظار بوده و در نقش های حسابداری مفروض با هدف مدیریت، سرمایه گذاری و تصمیم گیری نهایی مورد استفاده قرار می گیرند. حساب های بازاریابی بین شرکت ها متفاوت بوده و جامع و منظم هستند. نهایتاً، آنها به واسطه بازاریابانی با مفروضات و مدل های ثبت شده توسط رئیس بخش بازاریابی کنترل می شوند. ما مقاله را با نشان دادن نحوه پیاده سازی حساب های بازاریابی به پایان رسانده و نتیجه گیری کرده ایم.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Marketing actions frequently create long-term value yet this is often not recorded in financial accounts. The same records are typically used for internal reporting limiting both recognition of the value created by marketing, and accountability for the misuse of market-based assets. Creating comprehensive “marketing accounts” can mitigate the problems caused by financial accounting’s omission of market-based assets. We explain current accounting practice, outline the idea of marketing accounts, and contrast this with current accounting practice. Marketing accounts capture the value of market-based assets, applying accounting’s matching concept as consistently as possible to treat marketing as an investment where appropriate. These accounts are based upon expected value, and are feasible within accounting rules given they aim only to aid management, not investor, decision making. Marketing accounts vary between, but not within, firms, and are comprehensive and regular. Finally, they are controlled by marketers with assumptions and models recorded and approved by the chief marketing officer. We conclude by illustrating how to implement marketing accounts.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله حساب های بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هشت =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi