دانلود ترجمه مقاله یک استراتژی کنترلی انعطاف پذیر عملکرد خودروهای الکتریکی پلاگین در هفت حالت برای هموار سازی منحنی های توان بار در شبکه های هوشمند
عنوان فارسی |
یک استراتژی کنترلی انعطاف پذیر عملکرد خودروهای الکتریکی پلاگین در هفت حالت برای هموار سازی منحنی های توان بار در شبکه های هوشمند |
عنوان انگلیسی |
A flexible control strategy of plug-in electric vehicles operating in seven modes for smoothing load power curves in smart grid |
کلمات کلیدی : |
  خودروهای الکتریکی پلاگین؛ باتری لیتیوم یونی؛ شبکه هوشمند؛ استراتژی نظارتی؛ واریانس توان بار |
درسهای مرتبط | شبکه هوشمند |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 47 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مدل سازی و تشریح سیستم 3. کنترل تولید توان PEV 4. استراتژی کنترلی پیشنهادی 5. نتایج شبیه سازی 6. نتیجه گیری
چکیده – به نظر می رسد که خودروهای الکتریکی پلاگین (PEVs)، بار الکتریکی جدید قابل توجهی برای بهبود قابلیت اطمینان شبکه های هوشمند باشند. هدف این پژوهش، بررسی یک استراتژی نظارتی مبتنی بر شارژ PEVها به منظور تضمین مدیریت توان بهینه سیستم و منحنی تقاضای بار می باشد. این سیستم عمدتاً شامل PEVهایی است که توسط باتری های لیتیوم یونی تغذیه می شوند و عملکرد شارژ و دشارژ این PEVها در خانه و توان مورد تقاضا برای کاربردهای خانگی را تضمین می کنند. هدف استراتژی مورد نظر، تشخیص وضعیت اتصالی هر PEV و ایجاد مرتبه اولویت بین این PEVها با انعطاف پذیری مشخصی است که منجر به مدیریت PEVها از طریق هفت حالت عملیاتی می شود. پاسخ الگوریتم کنترلی، امکان تبادل شارش توان بین PEVها و شبکه برق را مخصوصاً در ساعات خیز را تضمین کرده و تغییرات توان بار به منظور حصول هموار سازی منحنی های تقاضای بار را به حداقل رسانده و تنش در شبکه برق را کاهش می دهد. نتایج شبیه سازی به منظور نشان دادن کارایی رویکرد کنترل توان ارائه شده اند.
Plug-in electric vehicles (PEVs) seem to be an interesting new electrical load for improving the reliability of smart grid. The purpose of this work is to investigate a supervision strategy based on regulated charging of PEVs in order to guarantee an optimized power management of the system and consequently a flatter power demand curve. The system mainly includes PEVs powered by a Lithium-ion battery ensuring the charging and discharging operations of these PEVs at home and a daily load power demanded by home appliances. The purpose of the considered strategy is to detect the connection status of each PEV and to establish the priority order between these PEVs with certain flexibility which results in managing the PEVs through seven operating modes. The response of the control algorithm enables to ensure the power flow exchange between the PEVs and the electrical grid, especially at rush hours, and to minimize load power variance aiming to achieve the smoothness for the power demand curve and to reduce the stress of the electrical grid. The simulation results are presented in order to illustrate the efficiency of this power control approach.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.