عنوان فارسی |
مطالعه ای بر نقش چارچوب های رهبری تحول گرا در بهبود فرآیندهای بازاریابی سبز (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو) |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Role of Transformational Leadership Frameworks in Improving Green Marketing Processes (Case Study: Iran Khodro Co.) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
این پروپوزال به بررسی نقش چارچوب های رهبری تحول گرا در پیشبرد رویکردهای بازاریابی سبز پرداخته و در همین راستا یک مطالعه موردی نیز در شرکت ایران خودرو انجام شده است. ساختارهای عمده پروپوزال نویسی در این محصول رعایت شده و یک مدل مفهومی نیز برای بررسی متغیرهای تحقیق ارائه شده است. در قسمت بیان مساله این پروپوزال به شرح ابعاد مساله و نیز بیان جنبه های معلوم و مجهول و متغیرهای مربوط به سوالات تحقیق پرداخته شده است. در بخش های بعدی نیز به ارائه سابقه تحقیق و بیان مختصری از تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از کشور مرتبط با این موضوع پرداخته شده است. مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی برای یادگیری ساختارهای پروپوزال نویسی برای دانشجویان بوده و نیز الهام بخش موضوعات پژوهشی جدیدی برای تحقیقات آتی در این زمینه باشد.
نقش رهبری تحول گرا در بهبود فرآیندهای سازمانی و مخصوصا بازاریابی جزو موضوعاتی بوده که مورد توجه مقالات داخلی و خارجی زیادی قرار گرفته است و مقالات بیشماری نیز در این زمینه به چاپ رسیده اند و در نگارش این محصول نیز به مرتبط ترین آنها اشاره شده است.
امروزه، محیط گرایی (گرایش به محیط زیست) بخاطر محیط زیست بسیار آلوده و گرمایش جهانی، بسیار مشهور شده است، بنابراین هر کدام از شرکت ها تلاش می کند تا محیط نوآور سبز ایجاد کنند. بازاریابی سبز، اکنون به یک ابزار فوق العاده قوی تبدیل شده است، زیرا اکنون همه مشتریان از خطر برای محیط زیست می ترسند و محصولات سازگار با محیط زیست را در بازار ترجیح می دهند. سازمان ها باید از بازاریابی سبز برای استراتژی های مختلف و همچنین برآورده کردن نیازهای محیط بازار، استفاده کنند. برای بهبود نوآوری سبز، رهبری تحول آفرین، بسیار مهم است.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.