دانلود ترجمه مقاله بررسی سیستماتیک مقالات بازاریابی نمایشگاه تجاری: 1980-2014
عنوان فارسی |
بررسی سیستماتیک مقالات بازاریابی نمایشگاه تجاری: 1980-2014 |
عنوان انگلیسی |
A systematic review of the trade show marketing literature: 1980–2014 |
کلمات کلیدی : |
  نمایشگاه تجاری؛ بازار، نمایشگاه؛ بازاریابی B2B؛ بررسی مقالات |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 42 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. نمایشگاه تجاری: مروری کلی 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. نتیجه گیری و مفاهیم
چکیده – مقالات مربوط به بازاریابی نمایشگاه تجاری در طول چند دهه گذشته رشد فزاینده ای داشته و جریان مداومی از پژوهش ها و مجلات علمی را به خود اختصاص داده است. با این حال، این پژوهش ها به بررسی سیستماتیک مقالات نپرداخته اند. بر این اساس، هدف این مقاله، ارائه بررسی سیستماتیکی از مقالات بازاریابی نمایشگاه تجاری با هدف تعریف وضعیت کنونی، رویه ها، شکاف ها و ناسازگاری ها است. بدین منظور، پایگاه های داده ای الکترونیکی متعددی جستجو شده و 91 مقاله تجاری منتشر شده در 24 ژورنال بازاریابی استخراج شده است. مقالات استخراج شده با دقت با کمک یک چارچوب طبقه بندی جامع که روی ابعاد گسترده روش شناسی، نظری و موضوعی تمرکز دارند آنالیز شده است: (a) پژوهش های تجاری مربوط به ناسازگاری هایی است که مسائل موضوعی مانند حالات مشارکتی نمایشگاه تجاری، مراحل فعالیت نمایشگاه تجاری و عملکرد نمایشگاه تجاری را مدنظر قرار می دهد؛ (b) پژوهش های تجاری بیشترین تأثیر را در این بخش داشته و شدیداً در سال های اخیر نظریه گرا بوده است؛ و (c) پژوهش های تجاری شدیداً وابسته به ترکیبی از طرح های مقطعی و نظر سنجی ها با کاربرد محدود طرح های دیگر و رویکردهای جمع آوری داده می باشند. بر اساس این یافته ها، این بررسی یک زمینه تحقیقاتی جامع برای کمک به پیشرفت مقالات در زمینه بازاریابی نمایشگاه های تجاری ارائه داده است.
The trade show marketing literature has been growing over the past decades, attracting a steady stream of research and journal publications. However, this body of research has not been subject to a systematic literature review. Accordingly, the purpose of this article is to provide a systematic review of the trade show marketing literature with the aim of delineating its current state, trends, gaps and inconsistencies. To this end, multiple electronic databases were searched and 91 trade show articles published in 24 marketing journals were extracted. The extracted articles were carefully analyzed with the help of a comprehensive classification framework focusing on broad thematic, theoretical andmethodological dimensions. The findings revealed that: (a) trade showresearch is marked by inconsistencies that concern core thematic issues, such as trade show participation modes, trade show activity stages and trade show performance; (b) trade show research is atheoretical for the most part, but has become increasingly theory oriented in recent years; and (c) trade show research is heavily dependent on a combination of cross-sectional designs and surveys,with limited application of other designs and data collection approaches. Building on these findings, the review proposes an extensive research agenda to help move the trade show marketing literature forward.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.