دانلود ترجمه مقاله بررسی سیستماتیک مقالات بازاریابی نمایشگاه تجاری: 1980-2014

عنوان فارسی :

بررسی سیستماتیک مقالات بازاریابی نمایشگاه تجاری: 1980-2014

عنوان انگلیسی :

A systematic review of the trade show marketing literature: 1980–2014

کلمات کلیدی :

  نمایشگاه تجاری؛ بازار، نمایشگاه؛ بازاریابی B2B؛ بررسی مقالات

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 42
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نمایشگاه تجاری: مروری کلی 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. نتیجه گیری و مفاهیم

نمونه متن انگلیسی مقاله

The trade show marketing literature has been growing over the past decades, attracting a steady stream of research and journal publications. However, this body of research has not been subject to a systematic literature review. Accordingly, the purpose of this article is to provide a systematic review of the trade show marketing literature with the aim of delineating its current state, trends, gaps and inconsistencies. To this end, multiple electronic databases were searched and 91 trade show articles published in 24 marketing journals were extracted. The extracted articles were carefully analyzed with the help of a comprehensive classification framework focusing on broad thematic, theoretical andmethodological dimensions. The findings revealed that: (a) trade showresearch is marked by inconsistencies that concern core thematic issues, such as trade show participation modes, trade show activity stages and trade show performance; (b) trade show research is atheoretical for the most part, but has become increasingly theory oriented in recent years; and (c) trade show research is heavily dependent on a combination of cross-sectional designs and surveys,with limited application of other designs and data collection approaches. Building on these findings, the review proposes an extensive research agenda to help move the trade show marketing literature forward.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – مقالات مربوط به بازاریابی نمایشگاه تجاری در طول چند دهه گذشته رشد فزاینده ای داشته و جریان مداومی از پژوهش ها و مجلات علمی را به خود اختصاص داده است. با این حال، این پژوهش ها به بررسی سیستماتیک مقالات نپرداخته اند. بر این اساس، هدف این مقاله، ارائه بررسی سیستماتیکی از مقالات بازاریابی نمایشگاه تجاری با هدف تعریف وضعیت کنونی، رویه ها، شکاف ها و ناسازگاری ها است. بدین منظور، پایگاه های داده ای الکترونیکی متعددی جستجو شده و 91 مقاله تجاری منتشر شده در 24 ژورنال بازاریابی استخراج شده است. مقالات استخراج شده با دقت با کمک یک چارچوب طبقه بندی جامع که روی ابعاد گسترده روش شناسی، نظری و موضوعی تمرکز دارند آنالیز شده است: (a) پژوهش های تجاری مربوط به ناسازگاری هایی است که مسائل موضوعی مانند حالات مشارکتی نمایشگاه تجاری، مراحل فعالیت نمایشگاه تجاری و عملکرد نمایشگاه تجاری را مدنظر قرار می دهد؛ (b) پژوهش های تجاری بیشترین تأثیر را در این بخش داشته و شدیداً در سال های اخیر نظریه گرا بوده است؛ و (c) پژوهش های تجاری شدیداً وابسته به ترکیبی از طرح های مقطعی و نظر سنجی ها با کاربرد محدود طرح های دیگر و رویکردهای جمع آوری داده می باشند. بر اساس این یافته ها، این بررسی یک زمینه تحقیقاتی جامع برای کمک به پیشرفت مقالات در زمینه بازاریابی نمایشگاه های تجاری ارائه داده است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بررسی سیستماتیک مقالات بازاریابی نمایشگاه تجاری: 1980-2014”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − شش =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.