دانلود ترجمه مقاله مدل های کسب و کار پایدار بازارچه های الکترونیکی

عنوان فارسی

مدل های کسب و کار پایدار بازارچه های الکترونیکی: تحلیل از دیدگاه مصرف کننده

عنوان انگلیسی

Sustainable business models of e-marketplaces: An analysis from the consumer perspective

کلمات کلیدی :

  بازارچه الکترونیکی؛ پایداری؛ مصرف کننده؛ خریدار؛ مدل کسب و کار پایدار؛ گزاره ارزش

درسهای مرتبط مدیریت کسب و کار
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس مقاله : 119
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پایداری مبتنی بر مصرف کننده در بازارچه های الکترونیکی 3. روش ها 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این پژوهش ترجیحات و برداشت‌های مصرف‌کنندگان در بازارچه‌های الکترونیکی را برای طراحی و هدایت مدل‌های کسب‌وکار پایدار مبتنی بر ابعاد اقتصادی، اجتماعی، زیست‌محیطی و تکنولوژیکی تحلیل می‌کند. نتایج بر اساس نمونه‌ای از 387 پاسخ‌دهنده برای تحلیل دلایل و مزایای اصلی استفاده از بازارچه‌های الکترونیکی، ترجیحات و برداشت‌های مصرف‌کنندگان در مورد ابعاد پایداری در بازارچه‌های الکترونیکی و ارزیابی ویژگی‌های تکنولوژیکی پلتفرم‌های دیجیتال استوار است. با استفاده از آمار توصیفی و مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM)، این پژوهش بر اهمیت مدل‌های کسب‌وکار بازارچه‌های الکترونیکی و پیشنهادهای ارزشی مشتری‌محور آن‌ها در ارتباط‌رسانی مؤثر و تضمین سطوح بالای قابلیت استفاده و پایداری در پلتفرم دیجیتال تاکید می‌کند. یافته‌ها بر اهمیت آگاه‌سازی مصرف‌کنندگان در مورد مزایای مشارکت در پلتفرم‌های دیجیتال، با تاکید خاص بر ابعاد تکنولوژیکی و زیست‌محیطی، که به عنوان مهم‌ترین عوامل در توسعه یک مدل کسب‌وکار پایدار برای بازارچه‌های الکترونیکی ظهور کردند، تاکید دارد. با این حال، این پژوهش همچنین بر ضرورت غفلت نکردن از ابعاد اقتصادی و اجتماعی تاکید می‌کند، زیرا آن‌ها برای حفظ یک مدل کسب‌وکار پایدار در بلندمدت حیاتی هستند. در نتیجه، این پژوهش بینش‌های ارزشمندی را برای هدایت مدل‌های کسب‌وکار بازارچه‌های الکترونیکی به سمت پایداری بر اساس دیدگاه‌ها و مشارکت‌های مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study analyzes the preferences and perceptions of consumers in e-marketplaces to design and guide sustainable business models based on economic, social, environmental, and technological dimensions. The results are based on a sample of 387 respondents to analyze the main reasons and benefits for using e-marketplaces, the preferences, and perceptions of consumers regarding sustainability dimensions in e-marketplaces, and the assessment of technological features of digital platforms. Using descriptive statistics and structural equation modeling (SEM), this study highlights the importance of e-marketplace business models and their customer-centric value propositions in effectively communicating and ensuring high levels of usability and stability in the digital platform. The findings underscore the importance of informing consumers about the benefits of participating in digital platforms, with particular emphasis on the technological and environmental dimensions, which emerged as the most influential factors in the development of a sustainable business model for e-marketplaces. However, the study also emphasizes the need not to overlook the economic and social dimensions, as they are crucial for maintaining a sustainable business model in the long run. In conclusion, this research provides valuable insights to guide e-marketplace business models towards sustainability based on the perspectives and contributions of consumers.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مدل های کسب و کار پایدار بازارچه های الکترونیکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi