دانلود ترجمه مقاله قیمت گذاری استراتژیک با بی توجهی منطقی به موضوع کیفیت
عنوان فارسی |
قیمت گذاری استراتژیک با بی توجهی منطقی به موضوع کیفیت |
عنوان انگلیسی |
Strategic pricing with rational inattention to quality |
کلمات کلیدی : |
  بی توجهی منطقی؛ توجه محدود؛ بی تجربگی استراتژیک؛ سیگنالینگ قیمتی |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 32 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مقالات مرتبط 3. مدلی از قیمت گذاری استراتژیک 4. خریدار سطح بالا از نظر استراتژیک: تعادل 5. خریدار سطح بالا از نظر استراتژیک: هزینه های قابل توجه 6. خریدار بی تجربه از نظر استراتژیک: تعادل 7. نتیجه گیری
چکیده – با استفاده از یک بازی قیمت گذاری استراتژیک استاندارد، مشخص می شود که هنگام مواجهه با خریدارانی که بی توجهی منطقی به اطلاعاتی در مورد کیفیت محصول دارند چگونه باید محصول را قیمت گذاری کرد. دو مورد در اینجا مورد مطالعه قرار گرفته اند: خریداران سطح بالا از لحاظ استراتژیک که به اطلاعات خارجی مربوط به کیفیت بی اعتنا بوده و خریداران بی تجربه از لحاظ استراتژیک که به اطلاعات استراتژیک مربوط به کیفیت بی اعتنا هستند. در هر دو حالت، تعادلی وجود دارد که در آن فروشندگان محصولات با کیفیت را با قیمتی بالا ارائه داده و اجناس کم کیفیت نیز این کار را با قیمت گذاری های بالا با احتمالی مثبت تقلید می کنند. این نرخ تقلید به طور منحصر به فردی می تواند اثر بخشی قیمت ها را تعیین کند. به طور کلی، کاهش هزینه های حاشیه ای منجر به قیمت های پایه ای می گردد، ولی شرایطی را برای کاهش هزینه های حاشیه ای ایجاد می کند که منجر به پایین آمدن قیمت های ثابت می گردد.
Using a standard strategic pricing game, I determine how sellers set prices when facing buyers who are “rationally inattentive” to information about product quality. Two cases are studied: strategically sophisticated buyers who are rationally inattentive to exogenous information about quality and strategically naïve buyers who are rationally inattentive to strategic information about quality. In both cases, there exists an equilibrium where high quality sellers price high and low quality sellers mimic them by pricing high with a positive probability. This mimicking rate is uniquely identified and determines the informativeness of prices. In general, a drop in the marginal cost of attention results in moreinformative prices, but I identify conditions for which a drop in the marginal cost of attention can result in lessinformative prices.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.