دانلود پروپوزال چارچوب های مدیریت استراتژیک و رویکردهای نفوذ به بازارهای جدید

عنوان فارسی :

مطالعه ای بر چارچوب های مدیریت استراتژیک و رویکردهای نوین نفوذ به بازارهای جدید

عنوان انگلیسی :

A Study of Strategic Management Frameworks and New Approaches to Penetrating New Markets

رشته های مرتبط :

  مدیریت بازاریابی؛ مدیریت استراتژیک

درسهای مرتبط : روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1399
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
قیمت دانلود :
38,000 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

نفوذ در بازار، به معنای روش ها یا استراتژی های پیشنهادی یا بکار گرفته شده برای حصول جایگاه و موقعیت خود در بازار می باشد. اگرچه می توان آنرا در کل چرخه حیات کسب و کار انجام داد، اما می تواند در مراحل اولیه راه اندازی، مفید باشد. این کار به برقراری وضعیت جاری کسب و کارها و جهتی که نیاز است در آن جهت برای رسیدن به رشد بازار گسترش پیدا کند، کمک می کند. پیامدهای موفق از نظارت دقیق توسط پرسنل کلیدی و رهبران، حاصل می شود. زمان بندی، راهکار رشد بازار موفق است؛ این می تواند به رفاه کلی بازار، رقیبان کسب و کار و رویدادهای فعلی، وابسته باشد. پرسش ها، تفکر انتقادی و بحث ها می توانند به مشخص سازی اینکه چه زمانی بهترین زمان برای رشد بازار است، کمک کنند. اینها می توانند شامل پرسش هایی در مورد افزایش یا کاهش سهام بازار باشند. فروش ممکن است رو به کاهش باشد اما فرصتی برای کسب و کار نشان می دهد، می تواند زمان بسیار مناسبی برای ایجاد تغییرات برای رشد دادن سهام در بازار باشد. همچنین نفوذ در بازار می تواند زمانی مفید واقع شود که واقعاً سرعت فروش کم شود، مشتریان اغلب نیاز به این دارند که مجددا به یک شرکت معرفی شوند یا به آنها یادآوری شود که چرا نیاز به کالاها/خدمات یک شرکت دارند. با کاهش بیش از پیش حیطه توجه مشتریان، سازمان ها نیاز به غلبه دائمی بر رقیبان دارند. برخی از عوامل نفوذ در بازار، حفظ هزینه ها، شیوه ها و فنآوریهای مدیریت موجودی پیشرفته (برای مثال، پرسازی مجدد مداوم و موجودی مدیریت شده)، مسائل زنجیره تامین و اقتصاد مقیاس (صرفه جویی در تولید انبوه) می باشند. نفوذ در بازار، توسعه بازار و توسعه محصول با هم، رشد بازاری را برای یک شرکت ایجاد می کنند. بطور کلی، فرصت های رشد عمده ای که پیاده سازی می کنند، تلاش برای به حداکثر رساندن فروش از طریق تاکید بر محصولات فعلی در بازارهای فعلی و ارائه محصولات در بازارهای جدید، مهم می باشند. این شامل توسعه محصولات جدید برای بازارهای موجود است، در نتیجه، این کار مرتبط با یافتن روش های جدید تقویت فروش و وفادار  نگه داشتن مشتریان و افزایش سهم بازار می باشد. هنگام پیاده سازی تغییر، شرکت ها باید مراقب باشند تا درآمد یا مشتریان موجود خود را به خطر نیاندازند. اگر بسته بندی یا جنبه های ظاهری یک شرکت تغییر زیادی پیدا کنند، مشتریان فعلی ممکن است یک برند را تشخیص ندهند (یعنی دیگر نشناسند) و به سراغ محصول یا خدمات یک رقیب بروند. تغییرات بسیار زیاد می توانند باعث شوند که مشتریان محتاط شوند، بنابراین تغییر باید به صورت مناسب پیاده سازی شود تا فقط سهم بازاری را افزایش دهد و سودآوری حاصل کند. مدیران و رهبران باید این موضوع را در کل فرآیند تحت نظارت داشته باشند تا از بوجود آمدن تغییرات آرام، اطمینان حاصل کنند. برنامه ریزی شفاف و دقیق نیز به حداقل سازی این ریسک کمک می کند و باعث بهبود و تقویت موفق سهام بازار می شود.

هدف این پروپوزال نیز بررسی رویکردهای و استراتژی های نوین جهت نفوذ به بازارهای جدید می باشد. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده است؛ در نتیجه مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی برای دانشجویان در راستای یادگیری ساختارهای استاندارد یک پروپوزال باشد. همچنین مطالعه این محصول می تواند ایده های جدیدی را به ذهن مخاطب القا کرده و زمینه ساز تحقیقات مرتبط و مناسبی در آینده گردد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس قرار داده شده است:

مدیریت استراتژیک و استراتژی های نفوذ در بازار


نقد و بررسی‌ها

  1. مهدی

    عالیههههه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.