دانلود پروپوزال تاثیر هوش معنوی و استراتژی های یادگیری خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی

عنوان فارسی

مطالعه ای بر تاثیر هوش معنوی و استراتژی های یادگیری خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی بندرعباس)

عنوان انگلیسی

A Study on the Impact of Spiritual Intelligence and Self-Regulatory Learning Strategies on Students' Academic Achievement (Male students of Farhangian Shahid Beheshti University of Bandar Abbas)

رشته مرتبط :

  روانشناسی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
89,900 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

هدف این پروپوزال، بررسی رابطه بین ویژگی های هوش معنوی و مهارت های خودتنظیمی دانشجویان بوده است. می توان اظهار داشت که مفهوم هوش که به عنوان کل توانایی یک انسان در تفکر، استدلال، درک واقعیات و قضاوت تعریف می شود، ارتباط نزدیکی با مهارت های حل مساله و تفکر انتقادی دارد. هنگامی که به بررسی تعاریف هوش می پردازیم، مشاهده می کنیم که برخی محققان، آن را مترادف با استعداد دانسته اند و برخی دیگر، آن را به زمینه های دیگر ارتباط داده اند. مطالعاتی که در زمینه مغز و ساختارهای آن انجام شده، تعاریف و رویکردهای جدیدی را در زمینه مفهوم هوش ارائه داده اند. اولین موضوعی که در این زمینه مطرح می شود، تصور این موضوع است که هوش معنوی مترادف با مفهوم معنویات بوده و مرتبط با ابعاد مذهبی است. می توان گفت که مفهوم عرفان به عنوان شکلی از هوش مربوط به نظریه هوش چندگانه گاردنر (Gardner) ظهور یافته است. هوش معنوی در قالب آگاهی، ادغام و مجموعه ای از توانایی های ذهنی تشریح شده که به تطبیق انسان با جنبه های غیرمادی و متعالی ذهن کمک می کند. با توجه به معیارهای ارائه شده، افراد می توانند کیفیت زندگی خود را با استفاده از این توانایی های ذهنی بهبود بخشند. علاوه بر این استفاده از هوش معنوی در دوره های مختلف حیات می تواند بسیار مهم باشد زیرا می تواند دیدگاه ما به زندگی را منطقی تر کند.

امروزه هدف آموزش و پرورش، تضمین این موضوع که است که اطلاعات قابل اعتمادتر و مسئولیت پذیرانه تری را به جای انتقال صرف اطلاعات به دانش آموزان ارائه دهد. بنابراین دانش آموزان قادر خواهند بود تا فرآیندهای یادگیری خود را کنترل کرده و بدون حضور یک معلم یا استاد به این اطلاعات دسترسی داشته باشند و اطمینان از اطلاعاتی که دریافت می کنند را زیر سوال ببرند. این همان چیزی است که اهمیت رویکردهای یادگیری مبتنی بر خودتنظیمی را برجسته می کند.

این پروپوزال نیز به بررسی تاثیر هوش معنوی و استراتژی های یادگیری خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی پرداخته است. این پروپوزال برای مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی آماده شده و ساختارهای کلی پروپوزال نویسی از جمله بررسی متغیرها در قالب مدل مفهومی، ارائه جامعه آماری و روش های گردآوری و تحلیل داده ها در آن رعایت شده است. همچنین جنبه های نوآورانه و پرسش های تحقیق نیز در آن ارائه شده است. شما دانشجوی گرامی نیز می توانید با مطالعه این محصول علاوه بر آشنایی با مفاهیم ذکر شده، با ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز آشنا شده و موضوع مناسبی را برای اهداف مطالعاتی خود انتخاب نمایید.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

هوش معنوی و یادگیری خود تنظیمی


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال تاثیر هوش معنوی و استراتژی های یادگیری خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi