دانلود ترجمه مقاله استفاده از رسانه اجتماعی به منظور هدایت بازارهای روستایی در حال تغییر
عنوان فارسی |
استفاده از رسانه های اجتماعی به منظور هدایت بازارهای روستایی در حال تغییر: مورد خرده فروشی و کسب و کار خدماتی در جامعه کوچک |
عنوان انگلیسی |
Using social media to navigate changing rural markets: the case of small community retail and service businesses |
کلمات کلیدی : |
  کسب و کار کوچک؛ رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی نوآورانه؛ سرمایه اجتماعی؛ روستایی |
درسهای مرتبط | مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 58 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب مفهومی 3. روش 4. یافته ها 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری 6. مفاهیم، محدودیت ها و تحقیقات آینده
چکیده – این مطالعه به منظور کمک به شرکت های کوچک برای هدایت بازارهای روستایی در حال تغییر، بررسی می نماید که کسب و کارهای کوچک چگونه از رسانه های اجتماعی برای گسترش شبکه های مشتریان و ذینفعان خود و حفظ کسب و کارشان استفاده می کنند. مصاحبه های گروه متمرکز توسط صاحبان مشاغل خرده فروشی و خدماتی کوچک در سه جامعه روستایی منتخب آیووا انجام شدند. یافته های ما نشان می دهد که رسانه های اجتماعی، یک ابزار بازاریابی نوآورانه برای ترویج تعاملات دوجانبه، مشارکتی و شخصی با مشتریان و سهامداران محسوب می شود. این تعاملات، کسب و کارهای کوچک را قادر می سازد تا مشتریان جدید را جذب کرده و تعهد خود را به کسب و کار افزایش دهند. علاوه بر این، روابط متقابل با سهامداران باعث ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی و تشکیل سرمایه اجتماعی می شود. با این حال، ادغام رسانه های اجتماعی به دلیل عوامل عملیاتی، اقتصادی، زیرساختی، قانونی و نظارتی و روانی، چالش هایی را برای بسیاری از مشاغل کوچک ایجاد می کند. یافته های ما آموزش، دستورالعمل ها و خط مشی های قانونی و نظارتی، ابزارهایی برای اندازه گیری اثربخشی رسانه های اجتماعی در بازاریابی و کمک های تجاری را مشخص می کند و از کسب و کارهای کوچک حمایت می کند تا به منظور ایجاد شبکه های پشتیبانی از مشتری و کسب و کار، از رسانه های اجتماعی استفاده کنند. این مفاهیم به منظور افزایش تعاملات آنلاین شرکت های کوچک، از پتانسیل رسانه های اجتماعی پشتیبانی می کند و منجر به توسعه سرمایه اجتماعی، منبع ارزشمند مزیت رقابتی و پایداری کسب و کار در بازارهای روستایی می شود.
To help small firms navigate changing rural markets, this study investigated how small businesses use social media to expand their customer and stakeholder networks to sustain their businesses. Focus group interviews with owners of small retail and service businesses were conducted in three selected rural Iowa communities. Our findings indicate that social media is an innovative marketing tool to promote interactive, collaborative, and personalized interactions with customers and stakeholders. These interactions enabled small businesses to attract new customers and foster commitment to the business. In addition, reciprocal relationships with stakeholders leveraged social media content creation and fostered social capital formation. However, social media integration poses challenges for many small businesses, due to operational, economic, infrastructural, legal and regulatory, and psychological factors. Our findings highlight education, legal and regulatory guidelines and policies, tools to measure the effectiveness of social media on marketing, and business assistance and support for small businesses to utilize social media to build customer and other business support networks. Implications support the potential for social media to enhance online interactions for these small firms, leading to the development of social capital, a valuable source of competitive advantage and business sustainability in rural markets.
ترجمه این مقاله در 27 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 12 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.