دانلود ترجمه مقاله جذب بازاریابی رسانه های اجتماعی در شرکت های B2B

عنوان فارسی

جذب بازاریابی رسانه های اجتماعی در شرکت های B2B: چارچوبی یکپاچه از پیش نیازها و پیامدها

عنوان انگلیسی

Social media marketing assimilation in B2B firms: An integrative framework of antecedents and consequences

کلمات کلیدی :

  شرکت های B2B؛ رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی رسانه اجتماعی؛ پذیرش فناوری؛ جذب فناوری؛ عملکرد شرکت

درسهای مرتبط بازاریابی رسانه های اجتماعی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2024 تعداد رفرنس مقاله : 95
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. مدل تحقیق و توسعه فرضیه های تحقیق 4. روش ها 5. تحلیل داده ها و نتایج 6. بررسی روایی – ارزیابی درون زایی 7. بحث و بررسی و دلالت ها 8. محدودیت ها و پیشنهاداتی برای مطالعات آینده 9. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – مطالعات قبلی به بررسی پذیرش رسانه‌های اجتماعی در زمینه شرکت های بنگاه به بنگاه (B2B) پرداخته‌اند، اما تحقیقات محدودی بر درک همسان‌سازی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در زمینه B2B متمرکز شده است. این مطالعه با استفاده از یک مدل یکپارچه، بررسی می‌کند که چگونه مشارکت مدیریت ارشد بر همسان‌سازی رسانه‌های اجتماعی در حوزه‌های کلیدی بازاریابی توسعه محصول، تصمیم‌گیری قیمت‌گذاری، مدیریت کانال و تبلیغات تأثیر می‌گذارد. علاوه بر این، تأثیر حاصل از این همسان‌سازی‌ها بر عملکرد شرکت‌های B2B، به‌ویژه در رابطه با عملکرد فروش و توسعه رابطه، را بررسی می‌کند. این مطالعه همچنین تأثیر تعدیل‌کننده ظرفیت جذب بر مشارکت مدیریت ارشد در فرآیندهای همسان‌سازی را بررسی می‌کند. یافته‌ها نشان می‌دهند که مشارکت مدیریت ارشد به شدت بر همسان‌سازی رسانه‌های اجتماعی در عملکردهای بازاریابی تأثیر می‌گذارد. با این حال، تأثیر همسان‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های B2B متفاوت است. در حالی که همسان‌سازی برای مدیریت کانال بر عملکرد فروش و توسعه رابطه تأثیر مثبت دارد، همسان‌سازی برای توسعه محصول تنها با توسعه رابطه مرتبط است. برعکس، همسان‌سازی در عملکردهای تصمیم‌گیری قیمت‌گذاری و فعالیت‌های تبلیغاتی تأثیر قابل توجهی بر عملکرد فروش یا توسعه رابطه ندارد. در نهایت، ظرفیت جذب، مشارکت مدیریت ارشد در همسان‌سازی رسانه‌های اجتماعی در تمام عملکردهای کلیدی بازاریابی به جز یکی را به صورت مثبت تعدیل می‌کند. پیامدهای نظری و مدیریتی این یافته‌ها مورد بحث قرار گرفته است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Previous studies have addressed social media adoption in business-to-business (B2B) contexts, but limited research has focused on understanding social media marketing assimilation in the B2B context. Using an integrative model, this study examines how top management participation influences the assimilation of social media in the key marketing areas of product development, pricing decision-making, channel management, and promotion. Furthermore, it examines the resulting impact of these assimilations on B2B firms' performance, particularly in respect of sales performance and relationship development. The study also examines the moderating impact of absorptive capacity on top management participation in the assimilation processes. The findings reveal that top management participation strongly influences social media assimilation into marketing functions. However, the impact of social media assimilation on B2B firms' performance is varied. While assimilation for channel management positively impacts both sales performance and relationship development, assimilation for product development is only positively related to relationship development. Conversely, assimilation into the functions of pricing decisions and promotion activities shows no significant impact on either sales performance or relationship development. Finally, absorptive capacity positively moderates top management participation in social media assimilation into all key marketing functions except one. The theoretical and managerial implications of these findings are discussed.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله جذب بازاریابی رسانه های اجتماعی در شرکت های B2B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi