دانلود پروپوزال نقش رسانه اجتماعی و مدیریت مشتری مدار در بهبود فرآیند ارتباط با مشتری

عنوان فارسی

ارزیابی نقش رسانه اجتماعی و مدیریت مشتری مدار در بهبود فرآیند ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: نمایندگی های ایران خودرو در گیلان)

عنوان انگلیسی

Assessing the Role of Social Media and Customer-centered Management on Improving the Customer Relationship Process (Case Study: Iran Khodro Agencies in Guilan)

رشته مرتبط

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
75,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

در عصر فنآوری های جدید، رسانه های اجتماعی، یکی از جنبه الزامی الزامی محسوب می شوند که به واسطه آنها، سازمان ها می توانند بقای خود را در محیط شدیدا رقابتی امروزه، تضمین نمایند. رسانه های اجتماعی، ابزاری برای مدیریت ارتباط با مشتریان و نزدیک نگه داشتن خود به آنها می باشند.

مدیریت ارتباط با مشتری، در اواسط دهه 90، محبوب شده است، اگرچه این مفهوم در دهه 80، «بازاریابی پایگاه داده ای»، نامیده می شد. این مفهوم به صورت گروهی تعریف شد که باید شخصاً با همه مشتریان سازمان تعامل داشته باشند تا پایگاه داده هایی پر از اطلاعات در مورد مشتریان، ایجاد کنند. محققین بر این باورند که بخاطر اندازه زیاد این پایگاه داده ها، برای باز نگه داشتن خطوط ارتباطات و اطلاع رسانی همیشگی در مورد نیازهای مشتریان، یک گروه هدف، معمولاً، مشتریان کلیدی را ایجاد کرده اند. امروزه، کاربردهای CRM باعث بوجود آمدن مزیت هایی توسط فنآوری های جدید شده اند. کاربردهای CRM می توانند از فنآوری برای گردآوری و پردازش اطلاعاتی که می توانند رفتار مصرف کنندگان را پیش بینی کنند، استفاده کنند. CRM امروزه بخاطر فنآوری، بخاطر علوم کامپیوتر، بخاطر اینترنت، وجود دارد. CRM را به روش های مختلفی می توان تعریف نمود. مناسب ترین تعریف برای «مدیریت ارتباط با مشتری» به این صورت است: CRM، یک استراتژی تجاری است که ارتباط قوی با بازاریابی رابطه ای، براساس تکامل فنآوری و تمرکز مشتری دارد. همه جنبه های مهم یک استراتژی CRM، تعامل بر دو کانال را فرض می کند: بین مشتری و سازمان (ارتباطات بیرونی). CRM خواهان حفظ یک رابطه قوی بین مشتریان و سازمان است، تا بهترین جواب برای برآورده کردن نیازهای مشتریان و وفادار سازی آنها، را پیدا کنند.

رسانه های اجتماعی را می توان به طرق مختلف تعریف نمود. به نظر من، مناسب ترین تعریف به این صورت است: رسانه های اجتماعی، یک ابزار متحول کننده عصر جدید است که ارتباطات بین افراد، شرکت ها، گروه های مختلف سراسر جهان، اشتراک گذاری و مبادله اطلاعات و ایده ها به نحو تعاملی را ممکن می سازند. بسترهای رسانه های اجتماعی، مانند فیسبوک، اینستاگرام، توئیتر، لینکداین فرصت هایی برای مشتریان به ارمغان آورده است که در مورد نظرات ثبت شده در وب سایت ها، توصیه ها، اتفاق یا اختلاف نظر یا عدم رضایت در مورد جنبه های مختلف مانند کیفیت محصول یا خدمات مشتری، بحث کنند.

این پروپوزال نیز با تمرکز بر این موضوعات، به بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) پرداخته و یک مطالعه موردی نیز انجام داده است. ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی در این محصول رعایت شده و در نتیجه مطالعه آن می تواند برای دانشجویان مفید باشد. همچنین امید است که مطالعه این محصول، زمینه ساز ایده های پژوهشی جدیدی در آینده گردد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

رسانه اجتماعی و ارتباط با مشتری


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال نقش رسانه اجتماعی و مدیریت مشتری مدار در بهبود فرآیند ارتباط با مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 13 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi