عنوان فارسی |
مطالعه ای بر تاثیر رویکردهای بازاریابی اجتماعی بر بهبود فروش (مطالعه موردی: شرکت سن ایچ) |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Impact of Social Marketing Approaches on Sales Improvement (Case Study: Sunich Products) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازرگانی؛ مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
بازاریابی اجتماعی، فقط یک علم نیست، بلکه یک مهارت تخصصی است که به چندین رشته علمی متکی است تا برنامه های طراحی شده جهت تاثیر گذاری بر رفتار انسانی در یک مقیاس بزرگ بررسی گردد. بازاریابی تجاری، رفتارهای خرید، رفتارهای انتخاب محصول و رفتارهای تبلیغ محصول را هدف گیری می کند. از مردم خواسته می شود تا محصولات را خریداری کنند، برندها را عوض کنند و صحبت مثبت و مطلوب در مورد محصول یک شرکت داشته باشند. بازاریابی اجتماعی معمولاً رفتارهای بحث برانگیز پیچیده و اغلب اجتماعی، با مزایای دارای تاخیر و دور برای مخاطبانی را هدف قرار می دهد که اغلب تشخیص نمی دهند، یک مسئله دارند و بسیار کمتر به دنبال یک راهکار هستند. مانند دیگر مهارت های تخصصی، بازاریابی از علم به میزان گسترده ای استفاده می کند، اما همچنین از طریق تجربه نیز یاد گرفته می شود. این یک چارچوب انعطاف پذیری است که درون آن دانشمندان، مدیران و هنرمندان با هم همکاری می کنند تا در یک مقیاس بزرگ بر رفتار تاثیر بگذارند. بازاریابی اجتماعی، از دهه 1960، در ادبیات بازاریابی یوده است. انواع مختلف بازاریابی اجتماعی برای تبلیغ ایمنی جاده، کنترل مصرف دخانیات، جلوگیری از مصرف مواد، واکسینه کردن کودکان، بهبود تغذیه و رژیم و رفتار زیست محیطی و همچنین کاهش مرگ و میر کودکان، بکار گرفته شده اند.
این پروپوزال نیز با تمرکز بر مفاهیم بازاریابی اجتماعی، برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. در چند سال اخیر، به دلیل افزایش رقابت جهانی، بازاریابی به یکی از مفاهیم پربحث در میان محققین و متخصصین تبدیل شده است و متعاقبا، مقالات پژوهشی بیشماری نیز در این زمینه به چاپ رسیده که در نگارش این محصول نیز به معتبرترین آنها اشاره گردیده است. مطالعه این پروپوزال می تواند بستری برای انتخاب موضوعات پژوهشی جدید برای دانشجویان شده و نیز آنها را با چارچوب های کلی نگارش یک پروپوزال استاندارد، آشنا نماید.
این محصول همچنین دارای یک پرسشنامه نیز می باشد که با خرید پروپوزال می توانید داخل بسته مشاهده نمایید. مطالعه این پرسشنامه نیز می تواند ابزار مناسبی برای آشنایی با نحوه آماده سازی پرسشنامه برای اهداف دانشگاهی دانشجویان گرامی باشد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
محمدرضا خانمیرزایی –
عالی