عنوان فارسی |
ارزیابی نقش بازاریابی اجتماعی در افزایش وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل) |
عنوان انگلیسی |
Assessing the Role of Social Marketing in Increasing Customer Loyalty (Case Study: Qarz Al-Hasaneh Mehr Iran Bank in Ardabil Province) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
اخیراً، افزایش پیش بینی نشده ای در مسائل اقتصادی اجتماعی و بخصوص زیست محیطی، شرکت ها را وادار به همکاری با مشتریان کرده است. شرکت ها، اهداف تجاری خود را برای رسیدن به بالاترین جایگاه در محیط رقابتی جهانی و ترویج مشتری مداری و نیز توجه به مسائل زیست محیطی، متمرکز ساخته اند. هدف شرکت ها، دستیابی به مشتریان از طریق بازاریابی اجتماعی برای متناسب سازی خود با محیط تجاری مدرن، می باشد. محققین اذعان کرده اند که بازاریابی اجتماعی، فی نفسه یک نظریه نیست. برعکس، یک چارچوب یا رویکردی است که بوسیله نظریه های دیگر مانند روانشناسی، انسان شناسی و ارتباطات مورد بررسی قرار می گیرد و هدفش این است که چگونه بر رفتار افراد تاثیر بگذارد. رویکرد بازاریابی اجتماعی، رفتارهای مشتری، تاثیر بازاریابی اجتماعی بر رفتارهای مشتری و وفاداری مشتری موضوعاتی هستند که مورد توجه بسیاری از تحقیقات و مقالات مرتبط با این موضوع بوده اند.
در نیمه دوم قرن بیستم، همه مسائل اجتماعی جهانی بیشتر و بیشتر مهم شدند. خلق سیستمی که مسئولیت اجتماعی یک شرکت را بکار می گیرد، اجتناب ناپذیر شده است که این بخاطر فعالیت های مختلف آن شرکت مرتبط به عموم مردم است. هدف بازاریابی اجتماعی بهبود سلامت و رفاه جامعه با تاثیر گذاری بر گروه هدف است. علاوه بر آن، استفاده آن از فنون بازاریابی سنتی، جهت بهبود رفتارهای مثبت مشتریان است.
این پروپوزال نیز با مبنا قرار دادن بحث فوق، برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و هدف پروپوزال نیز بررسی نقش بازاریابی اجتماعی در افزایش وفاداری مشتریان بوده و یک مطالعه موردی نیز در آن انجام شده است. موضوع فوق، تنها مختصری از تحقیق انجام شده در این پروپوزال بوده و شما دانشجوی گرامی با مطالعه کامل آن می توانید علاوه بر آشنایی با ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی، موضوعات جدیدی را نیز برای اهداف دانشگاهی خود استخراج نمایید.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
صدیقه احمدی –
خوبه