دانلود ترجمه مقاله مدیریت و کنترل هوشمند ترافیک از طریق اینترنت اشیا

عنوان فارسی

یک سیستم مدیریت ترافیک هوشمند برای اعلام خطر و کنترل تراکم با استفاده از اینترنت اشیا

عنوان انگلیسی

A Smart Traffic Management System for Congestion Control and Warnings Using Internet of Things (IoT)

کلمات کلیدی :

  سلول های بار؛ اینترنت اشیا (IoT)؛ ماژول RF؛ میکروکنترلرهای PIC؛ صفحه نمایش LCD

درسهای مرتبط اینترنت اشیا
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 نشریه : SJEAT
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 7
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
SJEAT
قیمت دانلود ترجمه مقاله
63,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پژوهش های مرتبط 3. کار پیشنهادی 4. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

مقدمه: واژه اینترنت اشیا (IoT) را کوین آستون از پروتکر و گمبل در سال 1999 ابداع کرد. اینترنت اشیا محیطی از دستگاه های هوشمند است که همیشه در هر جایی و در هر زمانی به همدیگری متصل هستند و داده ها یا اطلاعاتی را رد و بدل می کنند که برای تضمین نتایج تحلیلی قابل پردازش می باشند. IoT دو بخش اصلی دارد: اینترنت که اساس اتصال است، و اشیا که به معنی چیزها یا دستگاه هاست. با افزایش تعداد وسایل نقلیه فردی، ازدحام ترافیکی به مشکلی روزافزون تبدیل شده است. یکی از دلایل متعدد ازدحام ترافیکی این است که وسایل نقلیه برای مدت طولانی پشت چراغ های راهنمایی منتظر می مانند. وسایل نقلیه اورژانسی که مسیرشان با چنین ترافیکی بسته می شود موجب به خطر افتادن زندگی فرد می شوند. در حال حاضر مکانیسمی برای باز کردن ترافیک در مواقع اضطراری وجود ندارد. سیستم های فعلی کنترل دستی ترافیک یا زمان از پیش تعیین شده برای چراغ های راهنمایی کافی نیستند. هدف از کنترل ازدحام ترافیکی و سیستم مدیریت این است که تراکم ترافیکی در کوتاهترین زمان ممکن رفع شود و راه برای وسایل نقلیه اورژانسی باز شود. می دانیم که حتی وقتی وسایل نقلیه کمی در یک مسیر یا دیگری وجود دارد، چراغ سبز برای مدتی خاموش است در نتیجه زمان با ارزش افراد پشت چراغ سبز برای مدتی تلف می شود. این مقاله راه حلی برای حل این مسئله پیشنهاد می کند و هدفش فراهم کردن الویت برای وسایل نقلیه اورژانسی است که در ترافیک گیر کرده اند. مدل پیشنهادی از سلول بار استفاده می کند که براساس وزنی که به آن داده شده سیگنال الکتریکی تولید می کند. این به ما کمک می کند تعداد وسایل نقلیه را در جاده خاصی محاسبه کنیم و در نتیجه میزان تقریبی زمانی را که چراغ راهنمایی باید سبز شود تا ترافیک آن جاده باز شود، محاسبه کنیم. به این ترتیب فرایند متعارف سبز ماندن برای مدت معین حذف می شود. سیگنال، زمان براساس تراکم ترافیکی، به صورت پویا با استفاده از روش پیشنهادی محاسبه می شود. هدف ما اولویت دادن به وسایل نقلیه اضطراری است که یک راه حل هوشمند برای مشکلات احتمالی تراکم را با تأکید بر وسایل نقلیه اضطراری فراهم می کند. وسایل نقلیه اضطراری با فرستنده های RF ارائه شده و گیرنده های RF بر روی چراغ های سیگنال نصب می شوند. یک وسیله نقلیه اضطراری که در ترافیک گیر کرده است، می تواند از طریق فرستنده RF سیگنال بگیرد. جاده ای که وسایل نقلیه اضطراری در آن قرار دارد، پس از آن ردیابی می شود و سیگنال مربوطه سبز می شود. در صورت وجود چند وسیله نقلیه اضطراری، آنها بر اساس اولین اولویت خدمات (FCFS) اولویت داده می شود.

نمونه متن انگلیسی مقاله

INTRODUCTION: The term the Internet of Things (IoT) was coined by Kevin Ashton of Procter & Gamble in 1999. Internet of Things is an environment of smart devices which are always, anywhere and anytime connected with each other while sending and receiving some data or information which can further be processed to generate meaningful analytic results. IoT has two main parts; Internet being the backbone of connectivity, and Things meaning objects or devices. With the increasing number of vehicles owned by individuals, Traffic Congestion is an ever rising problem. Out of many various reasons for traffic congestion, vehicles waiting for a longer time at a signal lights also contribute significantly for the same. Emergency vehicles blocked by such huge traffic can put one’s life in danger. There is currently no mechanism available for the clearance of traffic in case of an emergency. The existing systems of manual control of traffic or predefined time for change of traffic lights are inefficient. The goal of traffic congestion control and management system is to clear the accumulating traffic as soon as possible and also to pave way for the emergency vehicles. It is a known fact that even when there are less vehicles on one lane and more on another, the green signal is turned on for the same time thus wasting precious time on green signal for empty roads. This paper proposes a solution to solve this and also aims at providing priority to emergency vehicles stuck in the traffic. The proposed model uses load cell which generates an electric signal based on the weight placed on it. This helps us in approximately and calculating the number of vehicles on the particular road and thus calculate an approximate amount of time that the signal must be turned green in order to clear the traffic on that road. This eliminates the convenient process of keeping the signal light green for a fixed amount of time. The signal is, time based on the density of the traffic, is dynamically calculated using the proposed approach. We aim at giving priority to emergency vehicles which provides a smart solution to traffic congestion problems with emphasis to emergency vehicles. The emergency vehicles are provided with RF transmitters and the RF receivers are mounted on the signal lights. An emergency vehicle stuck in traffic can then signal through the RF transmitter. The road on which the emergency vehicle is located is then traced and that corresponding signal is turned green. In case of multiple emergency vehicles, they are served based on First Come First Serve (FCFS) priority.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 63,600 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله مدیریت و کنترل هوشمند ترافیک از طریق اینترنت اشیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi