دانلود ترجمه مقاله سیگنالینگ با استفاده از گزارشات مسئولیت شرکتی

عنوان فارسی

سیگنالینگ با استفاده از گزارشات مسئولیت شرکتی

عنوان انگلیسی

Signaling through corporate accountability reporting

کلمات کلیدی :

  گزارش مسئولیت پذیری شرکت؛ مسئولیت اجتماعی شرکت؛ افشای داوطلبانه؛ سیگنالینگ

درسهای مرتبط حسابداری و اقتصاد
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 37
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
22,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات و توسعه فرضیات 3. داده ها 4. طرح پژوهش 5. نتایج 6. خلاصه و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

مقدمه: ما رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) و عملکرد شرکت را در این مقاله مورد بررسی قرار داده ایم. انگیزه این رویکرد، بر اساس دو مشاهده می باشد. اولی، بحث های زیادی در زمینه معیارهای فعالیت های CSR انجام شده است (مارگولیس و همکاران، 2007). در حالی که برخی محققین، تاییدیه های مهمی را در ارجاع به این موضوع را یافته اند (به عنوان مثال، سرواس و تامایو، 2013؛ فومبرون، 2005)، دیگر موارد تایید می کنند که فعالیت های CSR، استفاده غیرمسئولانه از منابع شرکت می باشند (فریدمن، 1970). دوما، محققین این بحث ها را به واسطه مطالعاتی مورد خطاب قرار داده اند که رابطه مثبت بین فعالیت های CSR و جنبه های مختلف عملکرد اقتصادی را مورد توجه قرار می دهد. فرض اساسی در این مطالعه این است که شواهد یک رابطه مثبت حاکی از این است که هزینه های مرتبط با CSR منجر به بهبود عملکرد شرکتی می گردند. ما فرض کرده ایم که علیت ضرورتا مرتبط با هزینه های CSR و عملکرد مالی نیست. در عوض ما معتقدیم که یک شرکت می تواند نوآوری هایی در زمینه CSR داشته باشد زیرا یک شرکت انتظار عملکرد مالی قوی در آینده دارد. این موضوع دوم را می توان با یک مثال ساده نشان داد. فرض کنید که یک شرکت در عملکرد خود موفق بوده و منجر به پایداری سودآوری در آینده گردد. علاوه بر این فرض کنید که این شرکت فعالیت های CSR جدیدی را در همین سال آغاز کند. بر اساس این واقعیات، محققی که به ارزیابی این شرکت می پردازد می تواند استدلال کند که هزینه های افزایش یافته CSR می تواند منجر به بهبود عملکرد مالی به واسطه بررسی رابطه بین هزینه های کنونی CSR و عملکرد مالی آینده گردد. با این حال، یک شرکت می تواند شروع به سرمایه گذاری در زمینه CSR در راستای نیل به عملکرد و بهره وری قوی آینده خود کند. متغیر حذف شده شرکت نه تنها وجود رابطه بین هزینه های CSR و عملکرد آتی شرکت را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه روی جهت گیری های مرتبط با علیت نیز تاثیر می گذارد. بر اساس این انگیزه ها، ما سه توضیح محتمل برای هزینه های CSR را بررسی می کنیم. اولا، شرکت ها فعالیت های CSR را فقط برای افزایش ارزش شرکت انجام نمی دهند بلکه این موارد برای جامعه نیز مفید بوده و ما به آن به عنوان فرضیه خیریه اشاره می کنیم. دوما، شرکت ها فعالیت های CSR را به این دلیل اتخاذ می کنند که آنها روی بازده اقتصادی مثبت سرمایه گذاری می کنند و ما این موضوع را با عنوان فرضیه سرمایه گذاری بررسی می کنیم. سوما، هزینه های CSR توسط شرکت هایی اتخاذ می گردند که انتظار عملکرد مالی بالایی در آینده داشته و CSR را به عنوان سیگنال های اطلاعاتی در مورد چشم انداز آینده یک شرکت مشاهده می کنند. ما این موضوع را به عنوان فرضیه سیگنالینگ بررسی می کنیم. تمایز کلیدی بین فرضیه خیریه و فرضیات سرمایه گذاری و سیگنالینگ این است که اولی مرتبط با بهبود عملکرد مالی نیست. تمایز کلیدی بین فرضیه سیگنالینگ و فرضیه سرمایه گذاری این است که در مورد سیگنالینگ، عملکرد مالی شرکت ناشی از هزینه های CSR نیست؛ بلکه تصمیمات شرکتی برای اتخاذ فعالیت های CSR ناشی از انتظارات مدیریتی در زمینه عملکرد مالی آینده می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Introduction: We examine the relation between corporate social responsibility ("CSR") expenditures and firm performance.' The motivation for our approach is based on two observations. First, there is a significant debate as to the merits of CSR activities (Margolis et al., 2007). While some researchers find support for what is commonly referred to as "doing well by doing good" (e.g., Servaes and Tamayo, 2013; Fombrun, 2005), others suggest that CSR activities are an irresponsible use of corporate resources (e.g., Friedman, 1970). Second, researchers have addressed this debate through studies that investigate whether there is a positive association between CSR initiatives and different aspects of economic performance. The underlying assumption in these studies is that evidence of a positive association implies that CSR expenditures lead to improvements in a firm's performance. We hypothesize that the causality does not necessarily go from CSR expenditures to financial performance. Rather, we posit that a firm may undertake a CSR initiative because the firm expects strong future financial performance. This latter point can be illustrated by a simple example. Assume that a firm has a breakthrough in its operations that will result in substantially increased profitability in the future. In addition, suppose that this firm started a new CSR initiative in the current year. Based on these facts, a researcher examining this firm might conclude that increased CSR expenditures led to improved financial performance by looking at the relation between current CSR expenditures and future financial performance. However, it could be that the firm began to invest in CSR in anticipation of its strong future performance. The omitted variable in this example, managements private information about the future prospects of the firm, impacts not only whether there is an association between CSR expenditures and future firm performance, but also the direction of the causality. Based on this motivation, we examine three possible explanations for CSR expenditures. First, firms undertake CSR activities not because they increase firm value but because they are beneficial for society - we refer to this as the charity hypothesis? Second, firms undertake CSR activities because they are investments that generate positive economic returns -we refer to this as the investment hypothesis. Third, CSR expenditures are undertaken by firms who expect strong future performance, with the result that CSR expenditures "signal" information about firms' future prospects - we refer to this as the signaling hypothesis. The key distinction between the charity hypothesis and the investment and signaling hypotheses is that the former is not associated with improved financial performance. The key distinction between the signaling and investment hypotheses is that, in the case of signaling, the firm's financial performance is not the result of CSR expenditures; rather the firm's decision to undertake CSR activities is a result of managements' expectations of future financial performance.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 22,200 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله سیگنالینگ با استفاده از گزارشات مسئولیت شرکتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + پانزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi