دانلود پروپوزال بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسط رضایت مشتری

عنوان فارسی

بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسط رضایت مشتری (مطالعه موردی: اداره اوقاف و امور خیریه رشت)

عنوان انگلیسی

An investigation on the relationship between Service Quality and Customer Loyalty: A mediating role of Customer Satisfaction (Case study: Department of Endowments and Charity of Rasht)

رشته مرتبط :

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
70,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

امروزه محیط بازار بسیار رقابتی تر از قبل شده و در آن بازاریابان سعی دارند تا سهم بزرگی از بازار را تصرف کنند. در این بین صنعت خدمات نیز در اقتصاد جهانی، اهمیتی فزاینده یافته است. بازاریابی خدمات نیز حاکی از رقابت شدیدی است که به دلیل مشخصه های خاص آن مانند غیرملموس بودن، ناهمگونی، و جدایی ناپذیری می باشد. علاوه بر این، ورود شرکت های جدید به بازار، با محصولات و خدمات مشابه منجر به رقابت شدیدتری شده و امکان انتخاب گزینه های مختلف را برای مشتریان به ارمغان آورده است. استفاده گسترده از ابزارهای ارتباطی بازاریابی منجر به افزایش آگاهی مشتریان و ایجاد تمایز بین برندها شده است. به منظور رقابت در چنین بازار پرتحرک و تعاملی، شرکت ها مجبورند تا استراتژی هایی فراتر از استراتژی های بازاریابی سنتی را دنبال کنند، چرا که استراتژی های سنتی دیگر برای نیل به مزایای رقابتی، ظرفیت های گذشته را ندارند. از این رو شرکت ها باید استراتژی های مختلفی را برای بقای خود در بازار یافته و موقعیت فعلی خود را نیز در بازار شدیدا رقابتی، حفظ نمایند. سازمان های خدماتی به دنبال روش هایی برای ایجاد و حفظ رابطه مستمر با مشتریان شان هستند تا سود بلند مدت خود را تضمین نمایند. فقط جذب مشتریان در بازار، کافی نیست و سازمان ها باید اهمیت بیشتری به حفظ مشتریان فعلی خود قائل شوند، چرا که حفظ مشتریان کنونی، کم هزینه تر از جذب مشتریان جدید می باشد. علاوه بر این، مشتریان وفادار، برای شرکت سودآورتر هستند.

این پروپوزال نیز به بررسی این مفاهیم پرداخته و با رعایت کلیه چارچوب های یک پروپوزال، برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. مطالعه این پروپوزال و پروپوزال های مشابه دیگر، ابزار مناسبی برای یادگیری این چارچوب ها برای دانشجویان خواهد بود. همچنین مطالعه این پروپوزال می تواند زمینه ساز ایده های تحقیقاتی جدیدی برای پژوهشگران علاقه مند به این حوزه پژوهشی باشد.

در ادامه نیز می توانید بخشی از این پروپوزال که در محیط ورد (WORD) آماده شده و قابل ویرایش می باشد را مشاهده نمایید:

کیفیت خدمات و وفاداری


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسط رضایت مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi