دانلود ترجمه مقاله تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مشتری و تعامل مصرف کننده

عنوان فارسی

تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مشتری و رفتارهای تعامل مصرف کننده در هتل های لوکس

عنوان انگلیسی

The Impact of E-service Quality on the Customer Satisfaction and Consumer Engagement Behaviors Toward Luxury Hotels

کلمات کلیدی :

  وفاداری به برند؛ رفتارهای تعامل مشتری؛ رضایت مشتری؛ کیفیت خدمات الکترونیک؛ وب سایت هتل

درسهای مرتبط رفتار مصرف کننده
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 26 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 120
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری و دلالت ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

پیشینه تحقیق: کیفیت وب سایت هتل های لوکس (از 4 ستاره تا 5 ستاره) نقشی حیاتی در جلب تاثیرگذاری اولیه، رضایت، رفتارهای تعاملی و قصد وفاداری مشتری ایفا می نماید. هدف مقاله: هدف این مطالعه این است که از طریق افزایش سطح رضایت مشتری و رفتارهای تعاملی مشتری (CEB) در خدمات الکترونیکی وب سایت های هتل های نسبتاً گران در ویتنام، تعداد رزرو کنندگان آنلاین را افزایش دهد. همچنین، این مطالعه بررسی می کند که آیا بین کیفیت وب سایت، رضایت مشتری و CEB ها روابط میانجی وجود دارد یا خیر. مواد و روش ها: 332 رزرو کننده آنلاین، این نظرسنجی را از طریق رویکرد های آنلاین و آفلاین انجام دادند. از تجزیه و تحلیل PLS-SEM برای اندازه گیری رابطه ساختارها استفاده شد. یافته ها: این مطالعه تأیید می کند که کیفیت خدمات وب سایت به رضایت مشتری کمک می کند، سپس بر CEB و وفاداری برند آنها تأثیر می گذارد. علاوه بر این، رضایت مشتری به عنوان یک میانجی نسبی در روابط بین کیفیت خدمات وب سایت هتل و CEB در صنعت هتلداری عمل می کند. اصالت/ ارزش افزوده: این تحقیق علاوه بر نتایجی که در مورد بینش های جدید در مطالعات مربوط به وب سایت هتل ارائه می دهد، یکی از مطالعات پیشگام محسوب می شود که بر روی تأثیر رفتارهای تعامل مشتری در سایت، رضایت و قصد وفاداری در صنعت هتلداری و گردشگری تمرکز می نماید. این مطالعه از تجارت الکترونیک و بهره برداری از خدمات هتلداری / گردشگری، بازاریابی و تحقیقات، پشتیبانی می کند. مقدمه: پیرو پیشرفت بازارهای آنلاین، صنعت هتلداری و گردشگری به سرعت بواسطه فناوری اطلاعات پیشرفته، هدف تجارت الکترونیک را از درک بازار به تأثیرگذاری بر انتخاب مشتریان، تغییر داده است. این امر از طریق یکپارچه سازی فرآیندهای کسب و کار و پیش بینی رفتارهای تعامل مشتری انجام می شود، سپس به سرعت نسبت به بازار واکنش می دهد و هدف این بازار بهره برداری از فرصت ها برای ارائه اسامی برندها می باشد. از هر چهار میلیارد کاربر در سراسر جهان، سه نفر از طریق دستگاه های تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند و بطور ماهانه با رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند (مک دونالد، 2018). پیشرفت در ارزیابی وب سایت، به تجزیه و تحلیل کارهای پیش روی متخصصان و محققین پرداخته است (لو، چی و بوهالیس، 2010). بازار سفر و گردشگری به دلیل یکپارچگی هتل ها، نقش مهم اینترنت را پذیرفته است (کالینز، 2013) و از اثرات جانبی آن بر کسب و کار بهره منده می شود. این مطالعه به منظور تحریک قصد خرید، رفتارهای تعاملی و سطوح رضایت کاربران آنلاین از محیط هتل و خدمات گردشگری انجام شده است (آمارو و دوارته، 2015).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Research background: Website quality of luxury hotels (from 4-star to 5-star ranking) is a vital role to attract customer’s first impression, satisfaction, engagement behaviors, and loyalty intentions. Purpose of the article: the study aims to increase the number online bookers by boosting the level of customer satisfaction and customer engagement behaviors (CEBs) on e-service of up-scale hotel websites in Vietnam. Moreover, this study examines whether mediation relationships between website quality, customer satisfaction, and CEBs. Methods: the 332 online bookers fulfilled the survey via online and offline approaches. The PLS-SEM analysis applied to measure the relationship of the constructs. Findings: The study confirms that website service quality contributes to customer satisfaction, then influences their CEBs and brand loyalty. Additionally, customer satisfaction acts as a partial mediation on the relationships between hotel website service quality and CEBs in the hotel industry. Originality/Value added: besides the results of the new insights of hotel website studies, this research is one of the pioneering studies concentrating on the impact of consumer engagement behaviors on its site, satisfaction and loyalty intention in the hotel and tourism industry. The study supports the business of e-commerce and operation of hotel/tourism service, marketing and research. Introduction: Following the progress of online markets, hotel and tourism industries have quickly transformed the e-commerce from the goal of understanding the market to influencing the customers’ choices by advanced information technology. Through integrating the business processes and anticipating consumer engagement behaviors, then responding quickly to the market targeted to exploit opportunities that present brand names. Three out of four billion users around the world access the internet on mobile devices to associate with social media monthly (McDonald, 2018). The progress in website evaluation has analyzed the practitioners and researchers to have forward works (Law, Qi, & Buhalis, 2010). Because of the integration of hotels, the travel and tourism market has been adopted internet such a significant role (Collins, 2013), which obtains its side-effects on business. This study is conducted to stimulate purchase intention, engagement behaviors and satisfaction levels of online users toward the context of hotel and tourism service (Amaro & Duarte, 2015).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مشتری و تعامل مصرف کننده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi