دانلود ترجمه مقاله در جستجوی قابلیت مدیریت پارادوکس در توسعه ی مشترک توزیع کننده – مشتری
عنوان فارسی |
در جستجوی قابلیت مدیریت پارادوکس در توسعه ی مشترک توزیع کننده – مشتری |
عنوان انگلیسی |
In search of paradox management capability in supplier–customer co-development |
کلمات کلیدی : |
  توسعه ی مشترک؛ بنگاه به بنگاه؛ مدیریت؛ پارادوکس؛ تناقض؛ قابلیت پویا |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 88 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش شناسی 4. یافته ها 5. بحث و نتیجه گیری
شرکت ها به طور فزاینده ای مشتریان خود را در فعالیت های توسعه و نوآوری شرکت می دهند (یعنی توسعه ی مشترک). این امر به ویژه در بازارهای بنگاه به بنگاه، جایی که مشتریان دانش لازم برای توسعه محصولات پیچیده و سیستم های خدماتی را فراهم میکنند، رخ می دهد که به حل مشکلات مشتریان کمک می کند. مقاله ی موجود نشان می دهد که توسعه مشترک شامل چالش های ذاتی ، تضادها و تنش ها در رابطه بین عرضه کنندگان و مشتریان آنهاست. بسیاری از این ها نوعی پارادوکس دارند - تناقض مداوم بین جایگزین های مختلف در زمینه توسعه مشترک. با این حال، قابلیت تامین کنندگان برای مدیریت چنین پارادوکس هایی هنوز درک نشده است. برای پرداختن به این شکاف، چارچوب پیشنهاد شده در اینجا قابلیت مدیریت پارادوکس را در دو بعد کلیدی مطرح می کند – قطبی و همسو نمودن - که در زمینه های زمانی و فضایی رخ می دهد.
Companies increasingly involve their customers in development and innovation activities (i.e. co-development). This happens particularly in business-to-business markets, where customers provide the requisite knowledge for the development of complex product and service systems that help to solve customers' problems. Existing literature indicates that co-development involves inherent challenges, contradictions and tensions in the relationship between suppliers and their customers. Many of these take a form of paradox – a persistent contradiction between different alternatives in the co-development context. However, suppliers' capability to manage such paradoxes remains poorly understood. To address this gap, the framework proposed here elucidates paradox management capability in terms of two key dimensions — polarizing and juxtaposing — that occur in temporal and spatial contexts. Polarizing means focusing on one side of the paradox; juxtaposing addresses both sides simultaneously. We empirically analyze three co-development paradoxes related to 1) contractual and relational governance, 2) knowledge sharing and protection and 3) customer-specific and general development goals, and suggest specific management approaches that help solve these paradoxes via polarizing and juxtaposing. The results provide theoretical and practical insights for managing paradoxes that occur in co-development.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.