دانلود ترجمه مقاله آزمایش های زمان بندی پذیری برای امور، با رفتار مستقل از نرخ تغییرپذیر
عنوان فارسی |
آزمایش های زمان بندی پذیری برای امور، با رفتار مستقل از نرخ تغییرپذیر، تحت زمان بندی اولویت ثابت |
عنوان انگلیسی |
Schedulability tests for tasks with Variable Rate-dependent Behaviour under fixed priority scheduling |
کلمات کلیدی : |
  زمانبندی زمان واقعی؛ تحلیل زمانبندی پذیری؛ اولویت ثابت؛ نرخ تغییر پذیر؛ ضرب العجل تغییر پذیر؛ زمان اجرای تغییر پذیر؛ تغییرات حالت؛ مربوط به خودرو |
درسهای مرتبط | مهندسی کامپیوتر |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 35 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مدل سیستم، اصطلاحات و واژگان 3. تحلیل زمانبندی پذیری، برای وظیفه های VRB 4. تحلیل زمانبندی پذیری بهبودیافته 5. ارزیابی آزمایشگاهی 6. خلاصه و نتیجه گیری ضمیمه A1. نتایج آزمایشگاهی: زمان بندی پذیری وزنی ضمیمه A2. بازه های سرعت موتور ضمیمه A3. کافی بودن در نظر گرفتن بازه های سرعت موتور ضمیمه A4. ناهمسانی ها با فرمولسازی اولیه قید 18
چکیده – سیستم های زمان واقعی تعبیه شده خودرو همانند مدیریت موتور، از کارهای چرخه ای استفاده می کنند که به صورت دوره ای، بر پایه چرخه زاویه ای، به جای زمان، فعال می شوند. در کنار داشتن زمان های میان ورودی تغییرپذیر، این وظایف، ضرب العجل و بدترین سناریو زمان اجرا را دارند که به سرعت زاویه ای وابستگی دارد (یعنی سرعت موتور یا rpm). چنین وظایفی از خود، رفتار وابسته به نرخ تغییر پذیر (VRB) نشان می دهد. در این مقاله، تحلیل زمان پاسخ گویی برای سیستم های متشکل از وظایف VRB و متناوب، تحت زمان بندی با اولویت ثابت را معرفی می کنیم. آزمایش های زمانبندی پذیری کافی ارائه می شوند. با استفاده از اطلاعاتی درباره محدودیت های فیزیکی سیستم می توان قیودی را برای فرمولبندی ILP مسئله، از کران های بالایی خطی ساده در مداخله تا یک تحلیل پیچیده تر ارائه کرد.
Automotive embedded real-time systems such as Engine Management utilise cyclic tasks that are activated periodically based on angular rotation rather than time. As well as having variable inter-arrival times, these tasks also have deadlines and worst-case execution times that are dependent on angular velocity i.e. engine speed or rpm. Such tasks exhibit Variable Rate-dependent Behaviour (VRB). In this paper, we introduce response time analysis for systems comprising VRB and sporadic tasks under fixed priority scheduling. Sufficient schedulability tests are introduced; from simple linear upper bounds on interference, to a more complex analysis using information about the physical limitations of the system to provide constraints for an ILP formulation of the problem.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.