عنوان فارسی |
مطالعه ای بر رابطه بین رضایت شغلی، تعهد سازمانی و تمایل به ترک شغل در میان کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان اداره مالیات در گیلان) |
عنوان انگلیسی |
A Study of the Relationship between Job Satisfaction, Organizational Commitment and Turnover Intention among Employees (Case Study: Employees of the Tax Administration in Guilan) |
رشته مرتبط |
  مدیریت رفتار سازمانی؛ مدیریت منابع انسانی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
سازمان ها، نظام هایی اجتماعی هستند که در آنها، منابع انسانی، مهم ترین فاکتور برای اثربخشی و بهره وری محسوب می شود. سازمان ها نمی توانند بدون تلاش و تعهد کارکنان، به موفقیت برسند. رضایت کارکنان از کارشان و تعهد به سازمان، به عنوان اصلی ترین عامل تعیین کننده بهره وری سازمانی، شناخته شده است. رضایت شغلی و تعهد، برای حفظ و جذب پرسنل مجرب، بسیار حیاتی و مهم است. نگرانی در مورد رضایت شغلی و تعهد سازمانی، در بخش های دانش محور بسیار مهم تر از بخش های دیگر می باشد. واضح است که کارکنان با رضایت شغلی زیاد، کارایی بیشتری برای سازمان داشته و شغل خود را به خوبی حفظ کرده و انجام می دهند. نارضایتی شغلی نیز رابطه بسیار مستقیمی با تمایل به ترک شغل در میان کارکنان دارد. تعهد کارکنان، دارایی بسیار ارزشمندی برای هر سازمانی تلقی می گردد. تحقیقات نشان داده اند که افزایش این تعهد منجر به بهبود رضایت شغلی، انگیزش، عملکرد و بهره وری، و نیز کاهش غیبت کارکنان و ترک شغل می شود. رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان، جزو مهمترین شاخص هایی هستند که هر مدیری باید آنها را به طور مداوم مورد بررسی قرار دهد، چرا که هر مدیری تمایل به داشتن محیط کاری پایدار و متعهد دارد تا به اهداف سازمانی نائل گردد.
این پروپوزال نیز به بررسی این مفاهیم پرداخته و علاوه بر این، ساختارهای استاندارد یک پروپوزال نیز در آن رعایت شده اند. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ابزار مناسبی برای دانشجویان در راستای آشنایی بیشتر با چارچوب های یک پروپوزال می باشد. دانشجو با مطالعه این محصول می تواند علاوه بر آشنایی بیشتر با این ساختارها، ایده های جدیدی را نیز برای پروپوزال دانشگاهی خود یافته و روی آن کار کند. مفاهیم ارائه شده در این تحقیق، جزو مباحثی هستند که مقالات داخلی و خارجی زیادی به آنها پرداخته اند و در نتیجه در نگارش این پروپوزال نیز به تعدادی از مرتبط ترین آنها اشاره شده است.
در ادامه نیز می توانید بخشی از این پروپوزال که در محیط ورد (WORD) آماده شده است و همچنین فایل مقاله بیس آن را مشاهده نمایید:
ZAREI –
عالی
bagher –
مرسی از دیدگاه شما