دانلود ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ریسک در مدیریت کشتی

عنوان فارسی

تاثیر مدیریت ریسک در مدیریت کشتی: حالت تصادم کشتی

عنوان انگلیسی

The contribution of risk management in ship management: The case of ship collision

کلمات کلیدی :

  تصادم کشتی؛ مدیریت ریسک؛ کارت های امتیازی متوازن؛ مجموعه های فازی؛ فرآیند سلسله مراتب تحلیلی

درسهای مرتبط مدیریت ریسک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 74
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
33,600 تومان
فهرست مطالب

1. چالش های مدیریت مدرن کشتی 2. سیستم های مدیریتی موجود 3. روش تحقیق 4. مدل پیشنهادی 5. یک مطالعه موردی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – بهره برداران کشتی، کسب و کار خود را در یک صنعت رقابتی و بسیار نظارت شده، راه می اندازند. برای بهره برداران کشتی بهره گیری از سیستم های مدیریت در کاهش تهدیدات بالقوه برای پرسنل کشتی و محموله های حمل شده، بسیار مهم است. این مقاله، اصول مدیریت ریسک را با توجه به آسیب های مالی مرتبط با یک تصادم کشتی را بهبود می بخشد. یک روش تحقیق پیشنهاد می شود که شامل یک سیستم مدیریت عملکرد برای اندازه گیری هزینه ها و مزیت های سنجش شده یک تصادم کشتی بخاطر بهره بردار آن کشتی می باشد. یکی از قسمت های اساسی روش پژوهش، مجموعه های فازی و فرآیند سلسله مراتب تحلیلی (AHP) می باشند که به کارت امتیازی متوازن طراحی ارجاع داده می شود و در آنجا، نکات کلیدی برای پیشگیری از تصادف در روی عرشه کشتی، شناسایی می شوند. بهره برداران کشتی می توانند از نتایج در ارزیابی سیستم های مدیریت خود از طریق در نظر گیری بار اقتصادی که برای بهره برداران کشتی در حالت یک واقعه تصادف بوجود می آید، استفاده کنند. در این مقاله، مزیت های پیش بینی شده مدیریت ریسک، علت های ریشه ای اصلی و پیامدهای تصادم حامل های عظیم، به بحث گذاشته می شوند. چالش های مدیریت مدرن کشتی: «گزارش حمل و نقل دریایی 2012»، منتشر شده توسط «کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد» آشکار می کند که حجم کل کالاهای بارگیری شده در سطح جهان در سال 2011، 7/8 میلیارد تن بوده است (UNCTAD، 2012). در عین حال، ناوگان جهان بیش از 5/1 میلیارد تن در ژانویه 2012، ظرفیت بار داشته است. ارقام بالا نشان می دهند که تجارت دریایی برای ثروت ملت ها، چه میزان مهم است. از سوی دیگر، این تعهد بهره برداران کشتی است که استانداردهای زیاد را برای کشتی ها فراهم کنند. یک بهره بردار کشتی ممکن است چندین کشتی داشته باشد یا یک ناوگان را برای صاحبان کشتی، مدیریت کند (کلیکاوئر و موریس، 2003). تعریف یک بهره بردار کشتی در این مقاله، بنابراین هر شخص یا شرکتی است که مسئولیت بهره برداری از کشتی های خود را دارد یا کشتی های مالکان دیگر را مدیریت می کند. مثالهای معمول یک بهره بردار کشتی، می تواند یک مالک کشتی، مدیر کشتی یا کرایه کننده کشتی خالی باشد. یک بهره بردار کشتی، با هیچ شرکت خدمات انتفاعی دیگر، در صنعت کشتی رانی تفاوت ندارد (تریانتافیلی و بالاس، 2010)، به نحوی که این سود و منفعت ، بقای تجاری درازمدت یک شرکت بخصوص در طی دوره های رکود بازار را لازم می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Ship operators are developing their business in a competitive and highly regulated industry. For ship operators is important to utilize management systems in reducing potential threats to shipboard crew and cargoes carried. This paper enhances the risk management principles in respect to financial damages related to a ship collision. A methodology is proposed involving a performance management system to measure the expected costs and benefits of a ship’s collision caused to its ship operator. As essential parts of the research methodology, Fuzzy Sets and Analytic Hierarchy Process (AHP) are referred to design scorecards, which identify key points for accident prevention on board ships. The ship operators may use the results in evaluating their management systems through taking into account the economical burden that will be generated to ship operators in case of a collision incident. In this paper, the expected benefits of risk management, the principle root causes and consequences of bulk carriers collisions are discussed. The challenges of modern ship management: The ‘‘2012 Review of Maritime Transport’’ published by the United Nations Conference on Trade and Development reveals that the total volume of goods loaded worldwide in 2011 was 8.7 billion in tonne (UNCTAD, 2012). At the same time, the world fleet was more than 1.5 billion deadweight in tonne in January 2012. The above figures show how important the sea trade is for the wealth of the nations. On the other hand, it is the obligation for ship operators to provide ships of high standards. A ship operator may own ships or manage a fleet for ship-owners (Klikauer and Morris, 2003). The definition of a ship operator in this paper is therefore any person, or company, who has the responsibility for the operation of its own ships or manages ships of other owners. Typical examples of a ship operator would be a ship-owner, ship manager or bareboat charterer. A ship operator is not different from any other profitseeking service firms in the shipping industry (Triantafylli and Ballas, 2010), in a sense that profit will necessitate the long-term business survival of the company especially during depressed market cycles.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 33,600 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ریسک در مدیریت کشتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 6 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi