دانلود ترجمه مقاله تفکر مجدد در مورد مدیریت پروژه – آیا مدیریت بازاریابی را فراموش کرده ایم؟
عنوان فارسی |
تفکر مجدد در مورد مدیریت پروژه – آیا مدیریت بازاریابی را فراموش کرده ایم؟ |
عنوان انگلیسی |
Rethinking project management – Did we miss marketing management? |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت پروژه؛ مدیریت سهامداران پروژه؛ جهت گیری های بازاریابی؛ مدیریت بازاریابی؛ بازاریابی پروژه |
درسهای مرتبط | مدیریت صنعتی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 34 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. بازاریابی و جهت گیری بازار 4. روش تحقیق 5. نتایج و بررسی 6. نتیجه گیری
چکیده – اقدامات اخیر در زمینه مدیریت پروژه به سرعت از طریق تعامل با شیوه های نو ظهور که روی نیل به عملکرد بهتر پروژه با به کارگیری شیوه های مدیریتی مکمل تمرکز دارند توسعه یافته است. هدف از این مقاله بررسی تعاملات بالقوه بین مدیریت پروژه و شیوه های مدیریت بازاریابی است. یافته ها نشان می دهند که استفاده از شیوه های بازاریابی در مدیریت پروژه واضح بوده و مدیریت بازاریابی پروژه شیوه نوظهوری است که عملکرد پروژه را بهبود خواهد بخشید. نتایج همچنین نشان می دهند که باید پژوهش های بیشتری در این زمینه به منظور توسعه تئوری و عمل مدیریت پروژه انجام گیرد.
Contemporary practice of project management is rapidly developing through interaction with emerging new practices that focuses on achieving better project performances by employing complementary management practices. The purpose of this paper is to explore the potential synergetic interaction between project management and marketing management practice. The findings indicated that using marketing practices in project management is evident and that project marketing management is an emerging practice that will bust projects performances to the top. The results also suggest that further research in this field is an order for development of both project management theory and practice.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.