دانلود پروپوزال فاکتورهای موثر بر بازاریابی رابطه مند در شرکت های تولیدی

عنوان فارسی :

مطالعه ای بر فاکتورهای موثر بر بازاریابی رابطه مند در شرکت های تولیدی در شهر تهران

عنوان انگلیسی :

A Study on Factors Affecting Relationship Marketing in Manufacturing Companies in Tehran

رشته های مرتبط :

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط : روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1398
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
قیمت دانلود :
37,500 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

شرح موضوع

بازاریابی روابط یا بازاریابی رابطه مند به عنوان یکی از فاکتورهای غالب در استراتژی های تجاری تبدیل شده است و توسط بسیاری از سازمان ها و شرکت ها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. این شاخه از بازاریابی، توجه بسیاری از محققین هم در شاخه کسب و کار و هم تحقیقات دانشگاهی را به خود جلب کرده است. پژوهشگران این مفهوم را به این صورت تعریف کرده اند: “کلیه فعالیت های بازاریابی که مرتبط با ایجاد، توسعه و حفظ معاملات رابطه ای موفق می باشند”. بسیاری از تحقیقات، اینگونه فرض کرده اند که این اقدامات می تواند موجب شکل گیری ارتباط قوی با مشتریان شده و نتایج مرتبط با عملکرد فروشنده را بهبود بخشد، طبیعتا این موضوع می تواند منجر به رشد فروش و سودآوری برای شرکت ها گردد. به طور کلی، یافته های پژوهشی نشان داده اند که این اقدامات ممکن است وابستگی شدیدی به یک سری استراتژی های خاص داشته باشند. در همین راستا، فراتحلیل های زیادی در این زمینه انجام گرفته شده و نتایج جالب توجهی نیز در مقالات به ثبت رسیده اند.

این پروپوزال نیز با تاکید بر اهمیت بازاریابی رابطه مند در شرکت های تولیدی، به همین موضوع پرداخته و برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. همانطور که ذکر شد، این موضوع در مقالات داخلی و خارجی زیادی مورد توجه قرار گرفته و در نگارش این پروپوزال نیز از این منابع استفاده شده است. مطالعه این محصول می تواند ابزار ارزشمندی در راستای کسب ایده های پژوهشی جدید برای دانشجویان و محققین علاقه مند باشد. همچنین یکی از چالش هایی که دانشجویان در نگارش پروپوزال با آن مواجه هستند، استانداردهای خاص پروپوزال نویسی است. در همین راستا، مطالعه نمونه های استاندارد می تواند بهترین ابزار برای دانشجویان در راستای آشنایی بیشتر با این ساختارها باشد.


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال فاکتورهای موثر بر بازاریابی رابطه مند در شرکت های تولیدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 3 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.