دانلود پروپوزال فاکتورهای موثر بر بازاریابی رابطه مند در شرکت های تولیدی

عنوان فارسی

مطالعه ای بر فاکتورهای موثر بر بازاریابی رابطه مند در شرکت های تولیدی در شهر تهران

عنوان انگلیسی

A Study on Factors Affecting Relationship Marketing in Manufacturing Companies in Tehran

رشته مرتبط

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
75,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

بازاریابی روابط یا بازاریابی رابطه مند به عنوان یکی از فاکتورهای غالب در استراتژی های تجاری تبدیل شده است و توسط بسیاری از سازمان ها و شرکت ها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. این شاخه از بازاریابی، توجه بسیاری از محققین هم در شاخه کسب و کار و هم تحقیقات دانشگاهی را به خود جلب کرده است. پژوهشگران این مفهوم را به این صورت تعریف کرده اند: “کلیه فعالیت های بازاریابی که مرتبط با ایجاد، توسعه و حفظ معاملات رابطه ای موفق می باشند”. بسیاری از تحقیقات، اینگونه فرض کرده اند که این اقدامات می تواند موجب شکل گیری ارتباط قوی با مشتریان شده و نتایج مرتبط با عملکرد فروشنده را بهبود بخشد، طبیعتا این موضوع می تواند منجر به رشد فروش و سودآوری برای شرکت ها گردد. به طور کلی، یافته های پژوهشی نشان داده اند که این اقدامات ممکن است وابستگی شدیدی به یک سری استراتژی های خاص داشته باشند. در همین راستا، فراتحلیل های زیادی در این زمینه انجام گرفته شده و نتایج جالب توجهی نیز در مقالات به ثبت رسیده اند.

این پروپوزال نیز با تاکید بر اهمیت بازاریابی رابطه مند در شرکت های تولیدی، به همین موضوع پرداخته و برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. همانطور که ذکر شد، این موضوع در مقالات داخلی و خارجی زیادی مورد توجه قرار گرفته و در نگارش این پروپوزال نیز از این منابع استفاده شده است. مطالعه این محصول می تواند ابزار ارزشمندی در راستای کسب ایده های پژوهشی جدید برای دانشجویان و محققین علاقه مند باشد. همچنین یکی از چالش هایی که دانشجویان در نگارش پروپوزال با آن مواجه هستند، استانداردهای خاص پروپوزال نویسی است. در همین راستا، مطالعه نمونه های استاندارد می تواند بهترین ابزار برای دانشجویان در راستای آشنایی بیشتر با این ساختارها باشد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن قرار داده شده است؛ همچنین در ادامه می توانید اقدام به مشاهده و دانلود مقاله بیس نمایید:

بازاریابی رابطه مند در شرکت های تولیدی


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال فاکتورهای موثر بر بازاریابی رابطه مند در شرکت های تولیدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi