دانلود پروپوزال اهمیت توانایی های روانشناختی در اعتماد بین افراد و تاثیر آن روی رفتار شغلی

عنوان فارسی

مطالعه ای بر اهمیت توانایی های روانشناختی در اعتماد بین افراد و تاثیر آن روی رفتار شغلی کارکنان

عنوان انگلیسی

Investigating the role of psychological capabilities in interpersonal trust and its effect on employees' behavior

رشته مرتبط :

  روانشناسی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
81,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

شرکت های امروزی، علاوه بر اینکه باید روی پایداری درازمدت شرکت تمرکز داشته باشند، باید یک سری استراتژی های توسعه پایدار را نیز در راستای مسئولیت های اجتماعی خود پیاده سازی نمایند. در نتیجه، همه این موارد حاصل مدیریت خوب و تعامل همه کارکنان و مدیران با یکدیگر خواهد بود. پایداری یک مفهوم مدیریتی در سازمان های موفق هست زیرا انعطاف پذیری را در تطبیق با شرایط متحول محیطی تضمین کرده و به شرکت ها کمک می کند تا در زمان بحران، بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. پایداری، چالشی اساسی برای شرکت هایی محسوب می گردد که به دنبال مزیت رقابتی هستند. یک سازمان پایدار بر مبنای اعتماد بنا نهاده می شود. علاوه بر این، اعتماد، یک عنصر مهم در دستیابی به مزیت رقابتی است. تعریف کلی اعتماد، اشاره به اقدامات متقابل یک فرد در برخودر با دیگران و نتایج آن دارد. اعتماد را می توان به عنوان روشی در نظر گرفت که نگرش یک فرد در یک رابطه خاص، تحت تاثیر تعاملات متقابل قرار می گیرد. اعتماد سازمانی اشاره به داشتن انتظارات مثبت در رابطه با سازمان دارد.

فرآیند ایجاد اعتماد در بین کارکنان در هر سازمانی بر عهده مدیران و رهبران آن سازمان می باشد. محققین اظهار داشته اند که نقش مدیران و رهبران در ایجاد اصلاحات و تصمیم گیری روی مدل های مدیریتی، بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. علاوه بر این بیان شده که عملکرد یک سازمان در حضور اعتماد بین فردی، خیلی بهتر خواهد بود. بنابراین برای داشتن فرآیندهای بازخورد موفق و مشاهدات رفتاری کارکنان، باید سطح بالایی از اعتماد بین فردی میان کارکنان وجود داشته باشد. این پژوهش نیز با تاکید بر اهمیت قابلیت های روانشناختی هر فرد و اعتماد بین فردی، به بررسی تاثیر آن روی عملکرد شغلی کارکنان پرداخته است.

این پروپوزال برای مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی آماده شده و ساختارهای کلی پروپوزال نویسی از جمله بررسی متغیرها در قالب مدل مفهومی، روش تحقیق، روش جمع آوری داده ها و تحلیل آنها و جنبه های نوآورانه در این محصول رعایت شده اند. این پروپوزال می تواند الهام بخش موضوعات مرتبط بیشتری برای محققین و علاقه مندان باشد. شما دانشجوی گرامی نیز می توانید با مطالعه این اثر، علاوه بر آشنایی بیشتر با مفاهیم ذکر شده، با ساختارهای کلی پروپوزال نویسی نیز آشنا شده و موضوع مناسبی را برای اهداف تحقیقاتی خود انتخاب نمایید.

در ادامه نیز می توانید بخشی از این پروپوزال که در محیط ورد (WORD) آماده شده است و همچنین فایل مقاله بیس را مشاهده نمایید:

اعتماد بین فردی در سازمان


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال اهمیت توانایی های روانشناختی در اعتماد بین افراد و تاثیر آن روی رفتار شغلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi