دانلود ترجمه مقاله قیمت گذاری و سیاست وارانتی چندین محصول با کانال های آنلاین و آفلاین
عنوان فارسی |
قیمت گذاری و سیاست وارانتی دو بعدی چندین محصول با کانال های آنلاین و آفلاین از طریق رویکرد ارزش در معرض ریسک |
عنوان انگلیسی |
Pricing and two-dimensional warranty policy of multi-products with online and offline channels using a value-at-risk approach |
کلمات کلیدی : |
  قیمت گذاری؛ فروش دو کاناله؛ وارانتی دو بعدی، ارزش در معرض ریسک |
درسهای مرتبط | مهندسی صنایع |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 44 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. شرح و مدل سازی مسئله 4. روش های مربوط به راه حل 5. مثال های عددی با مطالعه موردی 6. نتیجه گیری
چکیده – یافته های بدست آمده حاکی از آن است که امروزه تولیدکنندگان از طریق کانال های آنلاین و آفلاین، اقدام به فروش محصولات مختلف (مدل های یک محصول) می نمایند. همچنین برای مقابله با چالش هایی نظیر قانون گذاری یا رقابت، تولیدکنندگان بایستی وارانتی هایی را برای محصولات خود در نظر بگیرند. از یک سو، مشتریان بیشتر به کالاهایی که دارای پوشش وارانتی هستند روی می آورند. از طرف دیگر، وارانتی ها به هزینه های اضافی برای تولیدکنندگان منجر می شوند. این تحقیق به بررسی مطالعه موردی که در آن یک تولیدکننده از طریق کانالهای آنلاین و آفلاین اقدام به فروش می کند، پرداخته و برای محصولات فروخته شده از طریق کانال آنلاین، یک سیاست وارانتی دو بعدی متشکل از مدت زمان وارانتی و بسته استفاده از وارانتی را در نظر می گیرد. با توجه به اینکه مدل های مختلف دارای چندین مؤلفه مشترک هستند، خرابیها و نواقص تمام محصولات پرتفوی تولید کننده از لحاظ آماری نیز مشمول این طرح می شوند. همچنین در این مطالعه جهت بهینه سازی سیاست های قیمت گذاری و وارانتی، مدلی ارائه شده است. با توجه به تصادفی بودن نرخ تقاضای رویکرد، ارزش در معرض ریسک جهت حل مسئله بهینه سازی پیاده سازی میشود. همچنین در این مطالعه، کوواریانس میان ادعاهای وارانتی در ارتباط با محصولات مختلف از طریق یک رابطه مورد محاسبه قرار می گیرد. نتایج این پژوهش اهمیت در نظر گرفتن کوواریانس بین مدل های مختلف در مواقعی را که سیاست وارانتی بهینه به همراه استراتژی قیمت گذاری مناسب برای مشتریان در یک کانال آنلاین ارائه می شود را بیان می کند.
Nowadays, manufacturers often sell different products (models of a product) through both online and offline channels. To face challenges such as legislation or competition, manufacturers often need to provide warranties for their products. On the one hand, customers are more attracted to goods covered with a warranty; on the other hand, warranties generate additional costs for manufacturers. This study investigates a case that a manufacturer sells through online and offline channels and offers a two-dimensional warranty policy including a warranty-age and a warranty-usage package for sold products through online channel. Because different models share several components, failures of all manufacturer's portfolio products are statistically dependent. A model to optimize both the pricing and warranty policies is proposed. Given that the claim rates for warranties are stochastic, the value-at-risk approach is implemented to solve the optimization problem. Furthermore, the covariance between warranty claims associated with different products is computed through a copula. The findings indicate the importance of considering the covariance among different models claims when optimal warranty policy is offered to customers along with the proper pricing strategy in an online channel.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.