عنوان فارسی |
بررسی ابزار مدلسازی در زمینه نقش کیفیت محصول در تعیین قیمت پویا و رویکردهای تبلیغاتی |
درسهای مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
تعداد اسلاید : 37 | فرمت : pptx |
قابلیت چاپ و پرینت : دارد | کیفیت طراحی : طلایی |
سال طراحی : 1403 | برای ارائه کلاسی مناسب است؟ بله |
قابلیت ویرایش : دارد | برای دفاعیه ارشد و دکتری مناسب است؟ بله |
دریافت ترجمه مقاله این پاورپوینت : | دانلود ترجمه مقاله تاثیر کیفیت محصول بر قیمت گذاری |
آمیخته بازاریابی (ترکیب عناصر بازاریابی) روابط قیمت-کیفیت و تبلیغات-کیفیت به طور گسترده ای مورد بررسی قرار گرفته است. نظرسنجی در قیمت گذاری پویا و در تبلیغات پویا تحلیل های جداگانه هر دو رابطه را در تحقیقات پیشین نشان می دهد. هر چند در عمل، رسانه های اخیر خاطر نشان می کنند که شرکت ها باید کاملا (به صورت متقابل و دو به دو) قیمت، تبلیغات و کیفیت را مدیریت کنند. با وجود ارتباط عملی آن، روابط قیمت- تبلیغات-کیفیت با وجودی که در مقالات مختلف به صورت تاثیرگذاری تائید شده است، اما تاکنون مورد توجه چندانی از سوی دانشمندان قرار نگرفته است. این مقاله با ارائه یک مبنای نظری در زمینه رابطه قیمت- تبلیغات – کیفیت و تأثیر کیفیت بر قیمت گذاری پویا و سیاست های تبلیغاتی، شکاف ها را از بین می برد.
این پاورپوینت در 37 اسلاید آماده شده و در ادامه نیز اسلاید شماره 3 آن قرار داده شده است:
در این مقاله، سیاست های مشترک قیمت گذاری ، تبلیغات و سرمایه گذاری با کیفیت را با تمرکز بر شرایطی که کیفیت بالاتر باعث افزایش یا کاهش قیمت و تبلیغات می شود، مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین، یک مدل کنترل بهینه را ارائه می دهیم که با عناصر زیر یعنی یک شرکت قیمت گذاری ، تبلیغات و سیاست های سرمایه گذاری با کیفیت در طول زمان مقابله می کند. مصرف کنندگان به قیمت، تبلیغات و کیفیت محصول حساس هستند. کیفیت تولید برای شرکت، هزینه بر است. ترجیحات مصرف کنندگان و تشکیلات شرکت با پویایی تقاضا و عرضه مرتبط است که به نوبه خود با سیاست های سرمایه گذاری با کیفیت، قیمت گذاری، تبلیغات و کیفیت نیز در ارتباط است. از اینرو این تحقیق با بررسی مقالات مربوط به آمیخته بازاریابی و همچنین قیمت گذاری پویا، تبلیغات و کیفیت به نتایج قابل توجهی دست می یابد.
در ادامه، اسلاید شماره 29 این پاورپوینت، قرار داده شده است:
با توجه به روابط مشترک کیفیت-قیمت و کیفیت- تبلیغات ، در این مطالعه شرح می دهیم که چگونه تبلیغات بر رابطه کیفیت-قیمت تأثیر گذاشته و چطور قیمت رابطه کیفیت- تبلیغات را تغییر می دهد. همچنین، ما نتایج ساختاری (پارامتری متقابل) را ارائه می دهیم که قادر به حل مسئله رفتار پویای انحصاری در کلی ترین فرمول تقاضا است که به دلیل غیر خطی بودن و پویایی در پاسخ به تغییرات کیفیت مورد بررسی قرار می گیرد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.