دانلود پاورپوینت مفاهیم و مقدمات مدیریت کیفیت جامع

عنوان فارسی

بررسی مفاهیم و مقدمات مدیریت کیفیت جامع

درسهای مرتبط

  مدیریت کیفیت و بهره وری

تعداد اسلاید : 19 فرمت : pptx
قابلیت چاپ و پرینت : دارد کیفیت طراحی : طلایی
سال طراحی : 1402 برای ارائه کلاسی مناسب است؟ بله
قابلیت ویرایش : دارد برای دفاعیه ارشد و دکتری مناسب است؟ بله
پاورپوینت مدیریت
قیمت دانلود :
31,200 تومان
توضیحات

«مدیریت کیفیت جامع» (TQM)، یک چارچوب مدیریتی مبتنی بر این اعتقاد است که یک سازمان می تواند با وادار کردن همه اعضایش، از کارکنان سطح پایین تا بالاترین سطح مدیران اجرایی اش، به تمرکز بر بهبود کیفیت و بنابراین حصول رضایت مشتری، موفقیت درازمدت را بوجود بیاورد. TQM، سازمان ها را ملزم می سازد تا بر بهبود پیوسته یا کایزن تمرکز کنند. همچنین بر بهبود فرایند در درازمدت تمرکز می کند نه فقط اینکه بر سود مالی کوتاه مدت تمرکز کند.

اصول TQM:

TQM، یک سری روش برای رسیدن به موفقیت برای سازمان ها تجویز می کند، و مسیری برای بهبود پیوسته موفق  متمرکز بر استفاده از انرژی، داده ها و ارتباطات موثر ارائه می دهد تا اصول کیفیت در فرهنگ و فرآیندهای سازمان، نهادینه شود. بخصوص اینکه، TQM، توجهات را به سمت فرآیندی جلب می کند که سازمان ها از آن استفاده می کنند تا محصولاتشان را تولید کنند و سازمان ها را ملزم می کند تا آن فرآیندها را تعریف کنند، عملکرد خود را به صورت پیوسته تحت نظارت و سنجش قرار دهند و از آن داده های عملکردی استفاده کنند تا بهبود حاصل شود. علاوه بر آن، همه کارکنان، و همچنین همه بخش های سازمانی را وادار می کند تا قسمتی از این فرآیند باشند. اهداف TQM، حذف هدررفت ها و افزایش بازده با اطمینان دادن به اینکه فرآیند تولید محصول (یا خدمات) سازمان، درست در اولین فرصت انجام می شوند، می باشند. این چارچوب مدیریتی، در ابتدا برای شرکت های بخش ساخت و تولید بکار گرفته شد، اما، در چندین دهه، سازمان های بخش های دیگر نیز آنرا بکار گرفتند.

این پاورپوینت در 19 اسلاید آماده شده و در ادامه نیز، اسلاید شماره 8 آن قرار داده شده است:

 

TQM

اهمیت TQM:

TQM می تواند اثر مهم و کارآمدی بر کارکنان و توسعه سازمانی داشته باشد. شرکت ها با وادار کردن کارکنان به تمرکز بر مدیریت کیفیت و بهبود پیوسته، می توانند ارزش های فرهنگی را برقرار و حفظ کنند که موفقیت درازمدت برای مشتریان و خود سازمان، بوجود بیاورند. تمرکز TQM بر کیفیت، به شناسایی کمبود مهارت در کارکنان تمرکز می کند و همچنین بر آموزش، تحصیل یا مشاوره دادن لازم برای رفع آن کمبودها، تمرکز می کند. TQM، با تمرکز بر کار تیمی، باعث بوجود آمدن تیم های چندکاره و اشتراک دانش می شود. افزایش ارتباطات و هماهنگی در چندین گروه جداگانه، دانش موسساتی را تعمیق می بخشد و به شرکت ها انعطاف پذیری بیشتری در بکارگیری پرسنل می دهد.


سفارش ترجمه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت مفاهیم و مقدمات مدیریت کیفیت جامع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 8 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi