دانلود ترجمه مقاله بهینه سازی کیفیت توان در برق رسانی راه آهن
عنوان فارسی |
بهینه سازی کیفیت توان در برق رسانی راه آهن: یک مطالعه مقایسه ای |
عنوان انگلیسی |
Power Quality Conditioning in Railway Electrification: A Comparative Study |
کلمات کلیدی : |
  سیستم های قدرت حمل و نقل ریلی؛ توزیع توان؛ مبدل های الکترونیک قدرت؛ کیفیت توان؛ هارمونیک های سیستم قدرت؛ توان راکتیو |
درسهای مرتبط | کیفیت توان ، کنترل توان راکتیو |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 24 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بهینه ساز کیفیت توان ریلی 3. سیگنال های کنترل سوئیچ 4. شبیه سازی و آنالیز جبران سازهای پایه 5. بهینه ساز کیفیت توان ترکیبی 6. جبران ساز فاز مشترک 7. مقایسه جبران سازها 8. نتیجه گیری
چکیده – سیستم های حمل و نقل الکتریکی به دلیل نوسانات بار، توان راکتیو، عدم تعادل و وجود هارمونیک ها، بار چالش برانگیزی برای خطوط انتقال سه فاز می باشند. تکنولوژی های جبران سازی و بهینه سازهای کیفیت توان زیادی به منظور تضمین سازگاری با سیستم های قدرت توسعه داده شده اند. مهم ترین آنها با استفاده از شناسایی پارامترها، مقایسه عملکرد و ارزیابی هزینه و اندازه مورد بررسی قرار گرفته اند. یک حالت مرجع با تمرکز روی تراکم جریان سه فاز، نرخ افزایش جریان، ولتاژ لینک DC، و پاسخ دینامیکی تحت ترکیبات مختلف بار خط کششی برای شبیه سازی مورد استفاده قرار گرفته است. هدف این مقاله شناسایی مشخصه های کلیدی مربوط به پشتیبانی از انتخاب استراتژی های جبران سازی مناسب برای یک سیستم راه آهن الکتریکی جدید می باشد.
Electric transportation systems are a challenging load for three-phase transmission lines due to load variations, reactive power, imbalance and harmonic pollution. Many power quality conditioners and compensation technologies have been developed to ensure compatibility with power systems. The most important ones are investigated, identifying parameters and performances for comparison, including evaluation of cost and size. A reference case is used for simulation, focusing on threephase current intensity, current rate of rise, DC link voltage, and dynamic response under various combinations of traction line load. The objective is to identify key characteristics supporting the selection of the appropriate compensation strategy for a new electrified railway system.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.