عنوان فارسی |
بررسی تاثیر شخصیت بر تمایل به کارآفرینی (مطالعه موردی: مدیران شرکت بیمه البرز) |
عنوان انگلیسی |
Investigating the effect of personality on entrepreneurial Intentions (case study: managers of Alborz Insurance Company) |
رشته مرتبط |
  مدیریت کارآفرینی؛ مدیریت بازرگانی، گرایش: مدیریت بیمه |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
کارآفرینی به عنوان یکی از مهمترین ابزارها برای رشد اقتصادی محسوب می شود و به عنوان ستون فقرات توسعه یک ملت می باشد زیرا این افراد نه تنها در رشد اقتصادی سهیم هستند بلکه مستمرا در توسعه اجتماعی از طریق ارزش آفرینی های مبتنی بر نوآوری و استفاده از فرصت های جدید، دخیل هستند. تمایل به کارآفرینی نیز یکی از فاکتورهای حیاتی بوده و شرط پایه ای برای تحقق رفتارهای کارآفرینانه بوده و اولین لازمه توسعه کارآفرینی می باشد. فعالیت های کارآفرینانه که لازمه توسعه کشورها می باشند از این چارچوب نشات گرفته اند. به منظور نیل به این اهداف، شخصیت افراد به عنوان یکی از شاخصه های اصلی در نظر گرفته می شود. اگرچه ویژگی های شخصیتی زیادی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته اند، ویژگی هایی مانند پیش فعالی، خلاقیت، فرصت طلبی و بینش به عنوان مشخصه های اصلی برای ایجاد قصد کارآفرینی مدنظر قرار می گیرند. مطالعات زیادی در این زمینه انجام گرفته و منجر به انتشار مقالات مفیدی در این زمینه شده است. در بیشتر این مقالات به این موضوع اشاره شده که تمایل به کارآفرینی، مشتقی از یک حالت ذهنی خاص بوده و نشات گرفته از خصوصیات شخصیتی افراد می باشد. مشخص شده که این ویژگی ها تاثیر قابل اعتمادتری بر تصمیم گیری های افراد دارند. روانشناسی می تواند ابزار مفیدی برای درک عناصر مورد نیاز برای خلق فرصت های جدید و زیرساخت های تمایل به کارآفرینی گردند.
این پروپوزال نیز با مبنا قرار دادن این موضوع، برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای پروپوزال نویسی نیز به طور کامل در آن رعایت شده اند. یکی از چالش های دانشجویان در دوره کارشناسی ارشد، تهیه یک پروپوزال مناسب برای اهداف دانشگاهی خود می باشد و آشنایی با ساختارهای تایید شده دانشگاه ها برای نگارش آن نیز بسیار مهم است. در همین راستا، مطالعه چندین پروپوزال استاندارد می تواند ابزار مناسبی برای آشنایی با این ساختارها و استانداردها باشد. همچنین امید می رود که مطالعه این محصول زمینه ساز ایده های تحقیقاتی جدیدی برای مطالعات آینده گردد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.