دانلود پروپوزال ارتباط بین چارچوب های اعتماد سازمانی، خلق و انتقال دانش و نوآوری سازمانی

عنوان فارسی

مطالعه ای بر ارتباط بین چارچوب های اعتماد سازمانی، خلق و انتقال دانش و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: بیمه آسیا)

عنوان انگلیسی

A Study on the Relationship between Organizational Trust Frameworks, Knowledge Creation and Transfer, and Organizational Innovation (Case Study: Asia Insurance)

رشته مرتبط :

  مدیریت بازرگانی گرایش بیمه؛ مدیریت رفتار سازمانی؛ مدیریت دانش

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
70,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال به دنبال ارائه شواهد تجربی در مورد روابط بین اعتماد سازمانی، انتقال دانش، خلق و نوآوری در سطح شرکت، می باشد. هدف، ساختن یک مدل میانجی است که بیانگر آن است که اعتماد سازمانی با انتقال دانش ارتباط دارد، که این به نوبه خود، خلق دانش را بهبود می بخشد و در نتیجه، نوآوری بیشتر را تسهیل می کند.

بخوبی در مقالات مدیریت درک شده که اعتماد، برای موفقیت سازمانی بسیار مهم است و این درک بوجود آمده که اعتماد باعث بوجود آمدن مزیت هایی برای سازمان می شود. این موضوع در جنبه های مختلف، مانند حل مسئله، ارتباطات، بهبود کیفیت، تعهد کارکنان، رضایت کارکنان، کاهش هزینه معامله، بهبود بهره وری، سودآوری، تداوم همکاری، عملکرد تیمی و سلامت سازمانی، تشخیص داده شده است. بطور کلی، اعتماد، منبع مزیت رقابتی برای سازمان ها می باشد. همراستا با آن، پژوهش ها دریافته اند که اعتماد به میزان قابل توجهی، فروش، سود و خروج کارکنان را پیش بینی می کند. عامل و نیروی هدایت کننده توجه بیش از پیش در پژوهش ها به پیامدهای اعتماد در چند سال اخیر، عمدتاً بخاطر اهمیت رو به رشد صنعت دانش و پویایی نیروی دانش می باشد. علیرغم مطالعات گسترده و مختلف در مورد اعتماد، اکثر محققان قبول کرده اند که درک اعتماد، نسبتآً کم، توسعه یافته است و این وضعیت باقی مانده است. اعتماد، برای موفقیت سازمانی در گذشته، بسیار مهم دیده شده، اما اخیراً به عنوان یک الگوی جدید در اقتصاد دانش، پدیدار شده است، و در همین راستا، دانش و نوآوری، با الگوی نظریه آشوب، بهبود یافته است. محققین اشاره کرده اند که اهمیت فعلی اعتماد در نظریه مدیریت، از ارتباط آن با دانش، پدیدار شده است. قابل توجه اینکه، دانش و نوآوری به روز، مزیت های رقابتی کلیدی در یک محیط تجاری متلاطم است و توجه ویژه ای به ارتباط بین اعتماد سازمانی و خلق و انتقال دانش و نوآوری داده شده است. در حالی که رابطه بین اعتماد و انتقال دانش توسط تعدادی از محققان درک شده است و بخوبی گزارش شده، اما مقالات اندکی وجود دارد که آنرا با فرآیندهای مدیریت دانش دیگر، مرتبط کرده باشند. این کمبود و عدم وجود تعجب آور است، با توجه به اینکه این مقالات، خاطر نشان می کند که نقش اعتماد با نوآوری، برای خلق دانش، یک فرآیند پایه ای و اساسی است. بررسی این پیوندها به صورت جداگانه، احتمالاً تصویری گویا و قوی در مورد نقش اعتماد، ایجاد نمی کند.

این پروپوزال نیز با تاکید بر موارد فوق الذکر، برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده اند. مطالعه این پروپوزال می تواند روش خوبی برای یادگیری این ساختارها بوده و در کنار آن نیز، ایده های پژوهشی جدیدی را در اختیار دانش پژوهشان گرامی قرار دهد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن به عنوان نمونه قرار داده شده است:

اعتماد سازمانی، انتقال و خلق دانش


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال ارتباط بین چارچوب های اعتماد سازمانی، خلق و انتقال دانش و نوآوری سازمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi