عنوان فارسی |
ارزیابی ارتباط عدالت سازمانی و بهره وری کارمندان با در نظر گرفتن رضایت شغلی و شاخص های کلی بهره وری در بانک های گیلان |
عنوان انگلیسی |
Assessing the relationship between organizational justice and employee productivity with regard to job satisfaction and overall productivity indicators in Gilan banks |
رشته مرتبط |
  مدیریت رفتار سازمانی؛ مدیریت منابع انسانی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
این پروپوزال به بررسی نقش عدالت درون سازمانی و بازدهی کارکنان با توجه به رضایت شغلی پرداخته است و برای پایان نامه ای تحت این عنوان نگاشته شده است. در قسمت روش تحقیق این پروپوزال، شرح دقیقی از رویکردهای اتخاذ شده پژوهشی با در نظر گرفتن هدف و نوع داده ها ارائه شده است. همچنین، متغیرهای به کار رفته در قالب یک مدل جامع مفهومی ارائه شده و متغیرها به طور کامل بررسی شده اند. در این پروپوزال از جامعه آماری نیز استفاده شده و روش نمونه گیری نیز شرح داده شده است. مقالات متعددی به بررسی این موضوع پژوهشی پرداخته اند در نتیجه در این پژوهش نیز از منابع جدید داخلی و خارجی استفاده شده و محقق می تواند با استفاده از آنها، موضوع مشابهی را برای اهداف تحقیقاتی خود آماده نماید. یکی از موضوعات کلیدی در این پروپوزال، مبحث رضایت شغلی کارکنان هست که در ادامه به تشریح آن می پردازیم:
رضایت شغلی همانگونه که از نام آن برمی آید، معیاری از رضایت کارکنان از وظایفی است که در سازمان بر عهده دارند، اینکه آیا آنها جنبه های فردی یا شغلی مانند ماهیت کاری را می پسندند یا خیر. رضایت شغلی را می توان به لحاظ شناختی، عاطفی و مولفه های دیگر رفتاری مورد بررسی قرار داد. محققین همچنین بیان داشته اند که معیارهای رضایت شغلی از فردی به فرد دیگر در زمینه احساس یک فرد نسبت به شغل، متفاوت می باشد. یکی از تعاریف گسترده ای که در تحقیقات سازمانی در این زمینه ارائه شده به این صورت است: رضایت شغلی عبارت است از حالت احساسی مثبت و لذت بخش که ناشی از تجارب شغلی و ارزیابی یک فرد از شغلش می باشد. در تحقیقات انجام گرفته، 14 معیار کلی موثر بر رضایت شغلی بیان شده اند که عبارتند از: تقدیر، ارتباط، همکاری، مزایای اضافی، شرایط شغلی، ماهیت شغل، سازمان، رشد شخصی، سیاست ها، رویه ها، فرصت های ارتقا، شناخت، امنیت، و نظارت.
در ادامه بخشی از این پروپوزال که در محیط ورد (WORD) نوشته شده و قابل ویرایش می باشد و نیز فایل مقاله بیس را می توانید مشاهده نمایید:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.