عنوان فارسی |
مطالعه ای بر نقش هوش سازمانی در بهبود عملکرد کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان بانک ملی در جنوب تهران) |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Role of Organizational Intelligence in Improving Employee Performance (Case Study: Melli Bank Employees in South Tehran) |
رشته مرتبط |
  مدیریت رفتار سازمانی؛ مدیریت دولتی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
هوش سازمانی، توانایی و کارآمدی یک سازمان در تولید دانش و کاربرد آن جهت سازگاری استراتژیکی با محیط پیرامون سازمان بوده و به توانایی فکری سازمان در حل مشکلات سازمانی اشاره دارد که بر یکپارچه سازی جنبه های فنی و انسانی متمرکز است. هوش سازمانی، ظرفیت سازمان برای بسیج تمام هوش موجود سازمان بوده و به توانایی متمرکز آن جهت حصول ماموریت ها اشاره دارد. محققین، هوش سازمانی را بصورت مهارت جمع آوری اطلاعات خارج از سازمان جهت ارائه سناریوهای فناوری و بازار متفاوت، درک علائم محیطی، تغییر تمایلات مشتری و پیامدهای طراحی محصول تعریف می کند. هوش سازمانی، معیار کمّی کارآمدی سازمان در انتشار اطلاعات، تصمیم گیری و اجرا می باشد. بهره هوشی (IQ) سازمان، همچون IQ انسانی قابل سنجش است و سازمانهای هوشمند تمایل به افزایش توانایی ذهنی و توانایی فیزیکی خود دارند.
تعاریف متعددی برای عملکرد وجود دارد و هرکدام از متخصصین به جنبه های معینی از آن اشاره دارند. عملکرد را می توان بعنوان یک رفتار تلقی کرد. پژوهشگران عملکرد را بعنوان دستیابی به اهدافی با کیفیت و کمّیت معین تعریف می کند. محققین بر این باورند که عملکرد باید به شکل نتایج عملیاتی تعریف شود چون این نتایج، رابطه قوی اهداف استراتژیکی سازمان، رضایت مشتری و مشارکت اقتصادی را نشان می دهند. گروهی دیگر از محققین نیز دیدگاه جامع تری از عملکرد پیشنهاد می دهند که شامل رفتار و نتایج می باشد. این گروه مدعی هستند که عملکرد به معنی رفتارها و نتایج می باشد. بنابراین، رفتار حاصل عملگر بوده و عملکرد را از فکر به عمل تبدیل می کند. رفتارها نه تنها ابزار دستیابی به نتایج هستند، بلکه پیامدهای ناشی از فعالیت های فیزیکی و ذهنی نیز می باشند و آنها را می توان جدای از نتایج درنظر گرفت.
این متن به خلاصه ای از تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد اشاره کرده و بحث تفصیلی این موضوع در این پروپوزال آمده است. این پروپوزال با تاکید بر مفاهیم فوق، برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و تمامی ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده است. امید می رود که مطالعه این محصول ومحصولات مشابه موجب تسهیل در یادگیری این ساختارها توسط دانشجویان گرامی شده و ایده های پژوهشی جدیدی را نیز برای تحقیقات آتی ایجاد نماید.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.