عنوان فارسی |
مطالعه ای بر نقش نوآوری سازمانی و چارچوب های فناورانه در بهبود عملکرد سازمان (مطالعه موردی: شرکت های صنایع غذایی در گیلان) |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Role of Organizational Innovation and Technological Frameworks in Improving Organization Performance (Case Study: Food Industry Companies in Guilan) |
رشته مرتبط |
  مدیریت رفتار سازمانی؛ مدیریت نوآوری |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
نوآوری سازمانی، اهمیت بالایی دارد زیرا منجر به افزایش عملکرد شرکت شده و روش ها و منابع جدیدی را برای شیوه های تجاری، محیط کاری و فعالیت های نوآورانه شرکت به ارمغان می آورد و نهایتا ماهیت و خروجی های مرتبط با نوآوری در شرکت ها را تحت شعاع قرار می دهد. اگرچه نقش نوآوری سازمانی در بهبود بازدهی برتر سازمانی، موضوع پوشیده ای نیست و مقالات متعددی به بررسی عوامل تعیین کننده مرتبط با فرآیندهای نوآورانه پرداخته اند، با این حال اطلاعات کمی در زمینه ارتباط محتمل بین نوآوری سازمانی و قابلیت های تکنولوژیکی در دستیابی به عملکرد برتر سازمانی وجود دارد؛ که در همین راستا، این پژوهش به بررسی اجمالی این رابطه پرداخته است.
محققین مدتهاست که استدلال کرده اند که شرکت ها برای رسیدن به مزیت رقابتی نیازمند مدیرانی هستند که به دنبال نوآوری سازمانی باشند. در همین راستا، شرکت ها به استفاده از رویکردها، مهارت ها، ابزارها و روابط همکارانه جدیدی روی آورده اند. مفهوم نوآوری سازمانی، تعریفی گسترده دارد که طیف گسترده ای از فعالیت ها را شامل شده و خروجی های خوبی را می تواند به همراه داشته باشد. پژوهشگران بیان داشته اند که نوآوری سازمانی مرتبط با یک محصول، دستگاه، سیستم، فرآیند، خط مشی، برنامه یا سرویس جدیدی است که برای سازمان در زمان اتخاذ آن تازگی دارد. علاوه بر این اظهار شده که این مفهوم اشاره به پیاده سازی روش های سازمانی جدید در شیوه های تجاری شرکت یا ارتباطات خارجی آن دارد. به بیانی کلی و در تطابق با مقالات و مطالعات قبلی، این مفهوم در قالب اقدامات نوآورانه ای تعریف شده که هر شرکتی می تواند آنها را اتخاذ نماید.
این پروپوزال نیز به بررسی جامع این مفاهیم پرداخته و برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. نوآوری سازمانی و ارتباط آن با قابلیت های فناورانه و عملکرد شرکت جزو موضوعات مورد بحث در بسیاری از مقالات جدید داخلی و بین المللی بوده و در نگارش این پژوهش نیز به تعدادی از مرتبط ترین و معتبرترین آنها اشاره شده است. ساختارهای کلی پروپوزال نویسی از جمله مدل مفهومی، جامعه آماری و پرسش های تحقیق در این تحقیق رعایت شده و در نتیجه دانشجو با مطالعه این محصول می تواند درک بهتری از این ساختارها را به دست آورد. همچنین مطالعه این محصول می تواند زمینه ساز ایده های پژوهشی جدیدی برای تحقیقات آتی مرتبط با این موضوع نیز باشد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس آن قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.