دانلود ترجمه مقاله خلاقیت سازمانی به عنوان منبعی برای صلاحیت تجارت بین المللی

عنوان فارسی

خلاقیت سازمانی به عنوان منبعی مهم برای ایجاد صلاحیت تجارت بین المللی

عنوان انگلیسی

Organizational creativity as a crucial resource for building international business competence

کلمات کلیدی :

  خلاقیت سازمانی؛ قابلیت نوآوری؛ قابلیت کارآفرینی؛ صلاحیت تجارت بین المللی؛ شرکت های خلاق

درسهای مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 116
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مرور نظری و فرضیات 3. روش 4. تحلیل نتایج 5. بحث و بررسی و دلالت ها 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف ما استنباط نقش هایی است که خلاقیت سازمانی در توسعه شایستگی تجارت بین المللی (IBC) کشورها ایفا می کند. یک پژوهش زمینه سازی شده در دیدگاه مبتنی بر منابع در مورد این انجام دادیم که چگونه این منبع ناملموس، از توسعه قابلیت ها و شایستگی ها حمایت می کند. ما 77 شرکت کوچک و متوسط صوتی تصویری برزیلی را مورد مطالعه قرار دادیم و داده هایمان را با استفاده از تحلیل رگرسیون OLS تحلیل کردیم. نتایج به صورت جزئی این فرضیه را تایید می کنند که خلاقیت سازمانی، یک بلوک سازنده برای IBC است اما نشان داد که این اثر عمدتاً از طریق میانجی گری تعدادی از ابعاد قابلیت های نوآوری و کارافرینی، وارد می شود. این مطالعه دلالت هایی هم برای سازمان ها و هم برای سیاست های دولتی دارد و در بحث در مورد اینکه چگونه شرکت ها نوآوری و کارآفرینی را انگیزش می دهند و چگونه کارگزاران دولتی می توانند از فرآیند بین المللی شدن SME ها بهره بگیرند، مشارکت می کند. مقدمه: با بیش از پیش همه گیر شدن و فراگیر شدن جهانی سازی، نیاز به پاسخ های خلاق به صورت زیادی افزایش می یابد. نه تنها شرکت های چندملیتی بزرگ و استارت آپ ها می توانند از گسترش جریان های جهانی بهره بگیرند، بلکه همچنین فرصت هایی برای شرکت های کوچک و متوسط (SME ها) و افراد وجود دارد (مانیکا و همکاران، 2016). بالاتر رفتن سطح اقتصاد خلاق، که در آن خلاقیت منبع بسیار ارزشمندی است و راهکارهای خلاق فراهم می کند که سریعاً مصرف می شوند، مثالی از این است که چگونه خلاقیت به صورت یک منبع اساسی برای شرکت ها عمل می کند تا بتوانند در سطح جهان فعالیت داشته باشند. خلاقیت هم برای تولید نوآوری و هم برای حل سریع مسائل در یک دنیای به هم متصل و پویا، بسیار مهم است (زولو و وینتز، 2002). با این حال، پژوهش های اندکی در مورد ارتباط بین خلاقیت سازمانی و شایستگی لازم جهت رقابتی شدن در سطح جهان، که توسط نایت و کیم (2009) با عنوان «شایستگی تجاری بین المللی» (IBC) مطرح شده است، انجام گردیده. پیشنهاد ما این است که خلاقیت سازمانی- که یک منبع ناملموس ارزشمند، نادر و به سختی قابل تقلید و تکثیر می باشد- یکی از بلوک های سازنده IBC است. در این مقاله، هدفمان استنباط نقش هایی است که خلاقیت سازمانی ایفا می کنند هنگامی که شرکت ها IBC را توسعه می دهند و اینکه خلاقیت سازمانی چه تاثیری بر قابلیت های نوآوری و کارآفرینی می گذارد تا شرکت ها را قادر به جهانی شدن کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

We aim to elucidate the roles that organizational creativity plays in the development of firms’ international business competence (IBC). We conducted an investigation grounded in the resource-based view of how this intangible resource supports the development of capabilities and competences. We surveyed 77 Brazilian audiovisual SMEs and analyzed our data using OLS regression analysis. The results partially support the hypothesis that organizational creativity is a building block for IBC but show that its effect is mostly exerted through the mediation of some of the dimensions of innovative and entrepreneurial capabilities. This study has implications both for organizations and public policies, contributing to the debate on how firms stimulate innovation and entrepreneurship and how public agents can leverage SMEs’ internationalization process. Introduction: As globalization becomes ever more ubiquitous, the need for creative responses increases dramatically. It is not only large multinationals and start-ups that can take advantage of the expansion of global flows, but there are also opportunities for small and medium enterprises (SMEs) and individuals (Manyika et al., 2016). The rise of the creative economy, in which creativity is a highly valuable resource and which provides creative solutions that are consumed rapidly, is one example of how creativity is emerging as a crucial resource for firms to act globally. Creativity is crucial both to generating innovation and solving problems rapidly in an interconnected and dynamic world (Zollo & Winter, 2002). Nevertheless, little research has been conducted into the association between organizational creativity and the competence necessary to be competitive worldwide, conceptualized by Knight and Kim (2009) as international business competence (IBC). We propose that organizational creativity – a valuable, rare, and difficult to replicate intangible resource – is one of the building blocks of IBC. In this paper, we aim to elucidate the roles that organizational creativity plays when firms are developing IBC and how organizational creativity impacts the innovative and entrepreneurial capabilities that enable firms to go global.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله خلاقیت سازمانی به عنوان منبعی برای صلاحیت تجارت بین المللی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 9 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi