دانلود ترجمه مقاله رویکرد بهینه مدیریت انرژی چند ریزشبکه ای DC در خودروهای الکتریکی (EV)
عنوان فارسی |
یک رویکرد بهینه برای مدیریت انرژی چند ریزشبکه ای DC در خودروهای الکتریکی (EV) |
عنوان انگلیسی |
An optimal approach to DC multi-microgrid energy management in electric vehicles (EV) |
کلمات کلیدی : |
  خودروهای الکتریکی (EV)؛ سیستم چند ریزشبکه ای؛ منابع انرژی تجدیدپذیر |
درسهای مرتبط | انرژی های نو |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 25 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. کارهای مرتبط 3. روش پیشنهادی 4. نتایج عددی 5. نتیجه گیری
چکیده – در ریزشبکه ها، مدیریت انرژی به صورت یک سیستم اطلاعات و کنترل توصیف می شود که اطمینان می دهد هر دو سیستم تولید و توزیع، برق را با کمترین هزینه های عملیاتی، تحویل می دهند. منابع انرژی تجدیدپذیر (RES ها)، شامل خودروهای الکتریکی (EV ها)، را می توان با موفقیت مورد استفاده قرار داد و آلودگی های کربنی با برقراری یک سیستم چند ریزشبکه ای DC (MMGS)، کاهش می یابد که این سیستم شامل منابع انرژی تجدیدپذیر (RES ها) و شبکه توزیع می باشد. یک سیستم مدیریت انرژی مبتنی بر چند ریزشبکه (MM-GEM) در این مقاله برای بهبود جنبه های اقتصادی (هزینه ها) MMGS و کمینه سازی تلفات شبکه توزیع، پیشنهاد می شود. MMG، شبکه ای از مولدهای پراکنده، ذخیره انرژی، و بارهای تنظیم پذیر در یک سیستم توزیع است که به هم متصل شده اند. علاوه بر آن، عملکرد آن تجزیه تحلیل می شود تا هزینه های ارتباطات و کنترل با این سیستم غیرمتمرکز، کاهش یابد. «علاوه بر بهبود تاب آوری سیستم، MMGEMS به میزان قابل توجهی بر بازده انرژی، کیفیت توان و اطمینان پذیری، تاثیر می گذارد». در اینجا، به تفصیل عملکرد و معماری MMGEMS معمول، نشان داده می شوند. پس از آن فناوری های فعلی و آتی برای نظارت و تعامل با داده ها در میان خوشه های MMG، ارائه می شود. علاوه بر آن، دامنه گسترده ای از سیستم های برنامه ریزی و کنترل انرژی MMG برای معامله تعاملی انرژی، مدیریت انرژی چندگانه و عملیات های تاب آور و مقاوم بطور کامل مورد بررسی و پژوهش قرار می گیرند. اثر اقتصادی تبدیل انرژی EV ها در گذر زمان و مکان های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.
پروپوزال مرتبط با این مقاله | دانلود پروپوزال مطالعه ای بر تاثیر شارژ خودروهای الکتریکی روی ترانسفورماتورهای توزیع |
In micro-grids, energy management is described as an information and control system that assures that both the generating and distribution systems deliver electricity at the lowest operating costs. Renewable energy sources (RESs), including electric vehicles (EVs), can be successfully used and carbon emissions reduced by establishing a DC multi-microgrid system (MMGS), which includes renewable energy sources (RESs) and the distribution network. A Multi-Microgrid based Energy Management (MM-GEM) system is suggested to increase the economics of MMGS and minimize the distribution network's network loss. MMG is a network of dispersed generators, energy storage, and adjustable loads in a distribution system that is linked. Furthermore, its operation is deconstructed to reduce communication and control costs with the decentralized structure. “Aside from enhancing system resilience, the MMGEMS substantially impacts energy efficiency, power quality, and dependability". Typical MMGEMS functionality and architecture are shown in detail. This is followed by examining current and developing technologies for monitoring and interacting with data among the MMG clusters. In addition, a wide range of MMG energy planning and control systems for interactive energy trading, multi-energy management, and resilient operations are fully examined and researched. The economic effect of the EVs’ energy transfer over time and place is examined.
ترجمه این مقاله در 26 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 20 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.