دانلود پروپوزال ارزیابی عوامل موثر بر ظهور نوآوری باز و نقش آن در بهبود عملکرد SMEها در ایران

عنوان فارسی

ارزیابی عوامل موثر بر ظهور نوآوری باز و نقش آن در بهبود عملکرد شرکت های کوچک و متوسط (SMEها) در ایران (مطالعه موردی: صنعت کاشی و سرامیک)

عنوان انگلیسی

Evaluation of Factors Affecting the Emergence of Open Innovation and Its Role in Improving the Performance of Small and Medium Enterprises (SMEs) in Iran (Case Study: Ceramic and Tile Industry)

رشته مرتبط :

  مدیریت نوآوری

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
81,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

در طول سال های اخیر، تغییرات مهمی در شیوه انجام تحقیقات و توسعه فناوری (R&D) صورت گرفته و بطور جهانی جنبه تجاری یافته است. بررسی تحقیقات علمی نشان می دهد که شرکت ها در صورت دستیابی خارجی به فناوری توسعه یافته و/ یا درگیر کردن طیف گسترده ای از بازیگران، نمایندگان و شبکه های محیط پیرامون شان (به عنوان مثال مشتریان، رقبا، تأمین کنندگان و مؤسسات تحقیقاتی)، می توانند ظرفیت جذب کنندگی، عملکرد نوآوری و از این رو، سهم بازار خود را افزایش دهند. بطور فزاینده، شرکت های مختلف در صنایع با دستیابی به منابع و قابلیت های خارجی، به عنوان مثال از طریق یکپارچگی، همکاری، اعطای مجوز، واگذاری امتیاز، اتحادهای استراتژیک، جمع‌سپاری و سایر مشارکت کاربران، فرآیندهای نوآوری خود را برون‌سپاری می کنند.

اخیرا، استراتژی های نوآوری شرکت، گرایش به سمت آشکاری بیشتر می باشد و شرکت ها برای توسعه محصولات، خدمات و فرآیندهای جدید، به طور فزاینده ای به اطلاعات بیرونی و همکاری های پژوهشی تکیه می کنند. در عین حال، آنها در واگذاری امتیاز و فروش فناوری توسعه یافته داخلی به طرف های خارجی، فعال تر شده اند. این تاثیر تغییرات را به عنوان دوران نوآوری باز (OI) برچسب گذاری کرده اند. اگرچه مفهوم OI که توسط محققین معرفی شده، عموماً جدید تلقی می شود، اما مطالعات انجام شده بر روی OI نوظهور، تحقیقات جدیدی را شکل نمی دهند، زیرا این مفهوم مدت ها قبل از ابداع اصطلاح OI ، بر اساس یک عملکرد نظری مهم توسط محققان مشهور در مدیریت نوآوری ایجاد شده است.

سیاست گذاران، برای برانگیختن انگیزه در جهت پذیرش نوآوری باز (OI)، اقدام به  ابتکارات زیادی کرده اند. با توجه به عدم تمایل شرکت های کوچک و متوسط (SME) برای مشارکت در OI ، ابتکارات سیاستی سعی دارند تا آنها را به سمت ایجاد پیشرفت تکنولوژیک و رشد اقتصادی ترغیب نمایند.

این پروپوزال نیز به بررسی عوامل موثر بر ظهور نوآوری های باز و نقش آن در بهبود عملکرد SMEها در ایران پرداخته، و برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی در این محصول رعایت گردیده و مطالعه آن می تواند ابزار مفیدی برای دانشجویان در راستای آشنایی با این ساختارها باشد. همچنین مطالعه این محصول می تواند ایده های پژوهشی جدیدی را برای تحقیقات آتی، ایجاد نماید.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

ظهور نوآوری باز


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال ارزیابی عوامل موثر بر ظهور نوآوری باز و نقش آن در بهبود عملکرد SMEها در ایران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − شش =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi