دانلود پروپوزال مطالعه ای بر تاثیر اتوماسیون اداری بر رضایت ارباب رجوع از عملکرد سازمان

عنوان فارسی

مطالعه ای بر تاثیر اتوماسیون اداری بر رضایت ارباب رجوع از عملکرد سازمان (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی در گیلان)

عنوان انگلیسی

A Study on the Effect of Office Automation on Clientele Satisfaction with Organizational Performance (Case Study: Social Security Organization in Guilan)

رشته مرتبط

  مدیریت کسب و کار

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
106,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

با افزایش نقش سازمان های خدماتی در زمینه های مختلف اقتصادی و نیز با اهمیت یافتن رضایت مشتریان، کیفیت خدمات به عنوان یکی از اهرم های راهبردی و جنبه های کلیدی در زمینه های رقابتی شناخته شده، و در کنار آن، استفاده از ابزارها و امکانات جدید و نیز اتوماسیون برای نیل به اهداف و بهبود خدمات، اهمیت یافته است و بسیاری از مدیران و کارشناسان به بحث و بررسی آن پرداخته اند. اتوماسیون اداری، ترکیبی از رویکردهای شغلی و ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری است که برای ذخیره سازی، بازیابی، و تبادل اسناد و اطلاعات اداری مورد استفاده قرار می گیرد. در سیستم اتوماسیون، کارها به دقت تحلیل شده و برای هر کدام از کارهای تکراری و زمان بر، نرم افزار و برنامه خاصی طراحی می گردد. همانطور که می دانیم، هدف هر سازمان نیز، تکمیل ماموریت و نیل به اهداف از پیش تعیین شده می باشد. با توجه به این موضوع که نتیجه اهداف، افکار و فعالیت ها در هر سازمان، در قالب یک سری اسناد و مدارک گردآوری می گردد، می توان گفت که این اسناد حاوی اطلاعات ارزشمندی برای هر سازمانی بوده و نقش مهمی در رسیدن به اهداف هر سازمانی دارند. بنابراین، اتوماسیون، یکی از مهم ترین ابزارهای مدیریتی در تهیه طرح های استراتژیکی و تصمیم گیری می باشد. اتوماسیون موجب تسریع در انتقال اطلاعات و دستورالعمل ها شده و موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می گردد.

البته که با تسهیل فرآیندهای انجام کار، یکی از اهداف هر سازمان که کسب رضایت مشتری و افزایش بهره وری منابع انسانی هست نیز حاصل می شود. هدف این پروپوزال نیز بررسی نقش اتوماسیون های اداری در افزایش رضایت مشتریان بوده است. این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین موضوع در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای کلی پروپوزال نویسی از جمله مدل مفهومی، جامعه آماری، ابزارهای جمع آوری و تحلیل داده ها و جنبه های نوآورانه در آن رعایت شده اند. مطالعه این محصول می تواند زمینه ساز ایده های جدیدی برای دانشجویان علاقه مند به این حوزه تحقیقاتی باشد. همچنین دانشجویان با مطالعه آن می توانند آشنایی بیشتری با ساختارهای پروپوزال یافته و در نگارش پروپوزال خود از آن استفاده نمایند.

در ادامه نیز بخشی از این پروپوزال که در محیط ورد (WORD) انجام شده و قابل ویرایش می باشد، و همچنین فایل مقاله بیس قرار داده شده است:

اتوماسیون اداری و رضایت مشتری


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال مطالعه ای بر تاثیر اتوماسیون اداری بر رضایت ارباب رجوع از عملکرد سازمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 11 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi