دانلود ترجمه مقاله مکانیزم هایی برای بازاریابی چندسطحی
عنوان فارسی |
مکانیزم هایی برای بازاریابی چندسطحی |
عنوان انگلیسی |
Mechanisms for multi-level marketing |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی چندسطحی؛ طرح هرمی؛ مکانیزم های پاداش |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ACM |
سال انتشار : 2011 | تعداد رفرنس مقاله : 20 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مقدمات 3. مکانیزم هندسی 4. حمله سیبیل 5. نتیجه گیری
چکیده – بازاریابی چندسطحی، یک رویکرد بازاریابی است که مشارکت کنندگانش را به ترویج محصولی مشخص در بین دوستانشان ترغیب می کند. محبوبیت این روش به دلیل دسترسی به شبکه های اجتماعی مدرن افزایش یافته و بنابراین به فرم های مختلف حتی قبل از روی کار آمدن اینترنت وجود داشته است (طرح های بدنام هرمی که حداقل به یک قرن پیش برمی گردند در واقع نوع خاصی از بازاریابی چندسطحی بوده اند). این مقاله پایه ای برای بررسی مکانیزم های پاداش در بازاریابی چندسطحی در شبکه های اجتماعی می باشد. ما مجموعه ای از مشخصه های مطلوب را برای چنین مکانیزم هایی ارائه داده و نشان داده ایم که آنها به طور منحصربفردی با مکانیزم های پاداش هندسی ارضا می گردند. انعطاف پذیری مکانیزم ها در به کارگیری نام اشتباه نیز در نظر گرفته شده است؛ در حالی که مکانیزم های پاداش هندسی در برابر چنین دستکاری هایی شکست خورده اند و ما مکانیزه های دیگری را تشریح کرده که اثبات نام اشتباه هستند.
Multi-level marketing is a marketing approach that motivates its participants to promote a certain product among their friends. The popularity of this approach increases due to the accessibility of modern social networks, however, it existed in one form or the other long before the Internet age began (the infamous Pyramid scheme that dates back at least a century is in fact a special case of multi-level marketing). This paper lays foundations for the study of reward mechanisms in multi-level marketing within social networks. We provide a set of desired properties for such mechanisms and show that they are uniquely satisfied by geometric reward mechanisms. The resilience of mechanisms to false-name manipulations is also considered; while geometric reward mechanisms fail against such manipulations, we exhibit other mechanisms which are false-name-proof.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.