دانلود ترجمه مقاله مدل جدید استراتژی بازاریابی برای شرکت های تجارت الکترونیک
عنوان فارسی |
مدل جدید استراتژی بازاریابی برای شرکت های تجارت الکترونیک در عصر اقتصاد دیجیتال |
عنوان انگلیسی |
New marketing strategy model of E-commerce enterprises in the era of digital economy |
کلمات کلیدی : |
  تجارت الکترونیکی؛ استراتژی بازاریابی سازمانی؛ اقتصاد دیجیتال؛ الگوریتم ژنتیک؛ حالت بازاریابی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2024 | تعداد رفرنس مقاله : 18 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. تاثیر اقتصاد دیجیتال بر کسب و کارهای تجارت الکترونیکی 3. مشکلات فعلی کسب و کارهای تجارت الکترونیکی 4. استراتژی بازاریابی برای کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در عصر اقتصاد دیجیتال 5. کاهش قیمت 6. فروش فوری 7. تخفیف کامل / تخفیف کل محصول / تخفیف کل آیتم 8. پیشنهاد کامل / بازپرداخت کامل 9. الگوریتم ژنتیک برای تقویت استراتژی بازاریابی کسب و کارهای تجارت الکترونیکی 10. بررسی تجربی استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیک بر اساس الگوریتم ژنتیک 11. نتیجه گیری
چکیده – با پیشرفت مداوم فناوری، روشهای بازاریابی سنتی دیگر پاسخگوی نیازهای نیروی اصلی مصرف اجتماعی نیستند و مردم به شدت به استراتژیهای بازاریابی نوآورانهتر و شخصیسازیشدهتر نیاز دارند. شرکتهای تجارت الکترونیک برای دستیابی به توسعه سالم بلندمدت خود باید یک استراتژی بازاریابی جامع و مشتری محور مبتنی بر کلان داده و چندکاناله ایجاد کنند. این مقاله ابتدا تأثیر اقتصاد دیجیتال بر شرکتهای تجارت الکترونیک را بررسی میکند، بر تحول اقتصاد دیجیتال در مدل بازاریابی تمرکز میکند، تحلیل توسعه تجارت الکترونیک در عصر اقتصاد دیجیتال را تشریح میکند و روند توسعه بازاریابی تجارت الکترونیک در عصر اقتصاد دیجیتال را توصیف میکند. سپس، این مقاله به مشکلات فعلی شرکتهای تجارت الکترونیک میپردازد و در مورد نبود یکپارچگی، همگونی، استراتژیهای بازاریابی گسترده و کمبود تحلیل و کاربرد کلانداده بحث میکند. پس از آن، این مقاله استراتژی بازاریابی برای شرکتهای تجارت الکترونیک در عصر اقتصاد دیجیتال را ارائه میکند و آن را از سه جنبه مورد مطالعه قرار میدهد: ایجاد یک ساختار مدیریت محصول معقول، استراتژی بازاریابی مبتنی بر محتوای بازاریابی سفارشی و استراتژی بازاریابی رسانههای اجتماعی مبتنی بر اشتراکگذاری اطلاعات. سپس این مقاله پیشنهاد میکند که برای تقویت استراتژی بازاریابی شرکتهای تجارت الکترونیک از الگوریتم ژنتیک استفاده شود. در نهایت، این مقاله بر اساس آزمایشها و بررسیها، با استفاده از الگوریتمهای ژنتیک، به تقویت ساختار استراتژی بازاریابی شرکتهای تجارت الکترونیک در اقتصاد دیجیتال پرداخته است و نتیجهگیری میکند که استراتژی جدید بازاریابی شرکتهای تجارت الکترونیک نسبت به استراتژی بازاریابی سنتی شرکتهای تجارت الکترونیک 21 درصد رضایتبخشتر است. با مقایسه، میتوان مشاهده کرد که یکپارچگی برنامه بازاریابی استراتژی بازاریابی شرکت تجارت الکترونیک جدید 0.33 واحد نسبت به استراتژی بازاریابی شرکت تجارت الکترونیک سنتی بالاتر بود و یکپارچگی استراتژی تبلیغات 0.34 واحد نسبت به استراتژی بازاریابی شرکت تجارت الکترونیک سنتی بالاتر بود. پس از استفاده از استراتژی بازاریابی شرکت تجارت الکترونیک جدید، ساختار بهبودیافته نسبت به سیستم نظارت سنتی 0.29 واحد بالاتر بود و کیفیت بالای محصولات 0.18 واحد نسبت به سیستم سنتی بالاتر بود.
With the continuous development of technology, traditional marketing methods no longer meet the needs of the main forces of social consumption, and people urgently need more innovative and personalized marketing strategies. E-commerce companies must develop a comprehensive customer-oriented marketing strategy based on big data and multi-channel to achieve their long-term healthy development. This paper first investigated the impact of the digital economy on e-commerce enterprises, focused on the transformation of the digital economy on the marketing model, expounded the development analysis of e-commerce in the digital economy era, and described the development trend of e-commerce marketing in the digital economy era. Then, this paper expounded the current problems faced by e-commerce enterprises, and discussed the lack of integrity, homogeneity, large-scale marketing strategies, and the lack of analysis and application of big data. After that, this paper put forward the marketing strategy of e-commerce enterprises in the digital economy era, and studied it from three aspects, namely, building a reasonable product management structure, marketing strategy based on customized marketing content, and social media marketing strategy based on information sharing. Then this paper proposed to use genetic algorithm to strengthen the marketing strategy of e-commerce enterprises. Finally, based on experiments and surveys, this paper used genetic algorithms to strengthen the construction of e-commerce enterprise marketing strategy in the digital economy, and concluded that the new e-commerce enterprise marketing strategy was 21% more satisfactory than the traditional new e-commerce enterprise marketing strategy. Through comparison, it can see that the integrity of the marketing plan of the new e-commerce enterprise's marketing strategy was 0.33 higher than that of the traditional e-commerce enterprise's marketing strategy, and the integrity of the promotion strategy was 0.34 higher than that of the traditional e-commerce enterprise's marketing strategy. After using the new e-commerce enterprise marketing strategy, the improved management structure was 0.29 higher than that of the traditional monitoring system, and the high quality of products was 0.18 higher than that of the traditional system.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.