دانلود پروپوزال تاثیر ظرفیت های بازاریابی و عملیاتی روی بازده مالی: یک دیدگاه مبتنی بر منبع

عنوان فارسی

تاثیر ظرفیت های بازاریابی و عملیاتی روی بازده مالی در شرکت های بورس تهران: یک دیدگاه مبتنی بر منبع

عنوان انگلیسی

The Impacts of Marketing and Operations Capabilities on Financial Performance in Tehran Stock Exchange Companies: A Resource-based Perspective

رشته مرتبط :

  مدیریت بازاریابی؛ مدیریت مالی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
70,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

دیدگاه مبتنی بر منابع (RBV) شرکت ها، عملکرد مالی برتر را به قابلیت ها و منابع سازمانی نسبت می دهد. این قابلیت ها به طور گسترده ای به عنوان دسته های پیچیده اس از مهارت ها و دانش انباشته ای تعریف می شوند که شرکت ها را قادر می سازند تا فعالیت های خود را هماهنگ کرده و از دارایی های خود به بهترین نحو استفاده کنند. پژوهشگران اظهار داشته اند که هر شرکتی، مجموعه متمایزی از منابع و قابلیت ها را دارا می باشد، و برخی از این قابلیت ها، ارتباط نزدیکی با عملکرد برتر نسبت به دیگر عوامل دارند. محققین، سلسله مراتبی از قابلیت های سازمانی را تشریح کرده اند که در آنها قابلیت های خاص، با یک سری از قابلیت های کاربردی گسترده تر مانند قابلیت های بازاریابی و عملیاتی، ادغام شده اند. تعداد زیادی از محققین نیز به صراحت به اهمیت ادغام دیدگاه بازاریابی و عملیاتی در نیل به مزیت رقابتی، تاکید کرده اند. اگرچه نقش یکپارچه قابلیت های عملیاتی، حیاتی تر از نیل به مزیت رقابتی شده، با این حال، توابع عملیاتی و بازاریابی در مقالات مدیریتی به طور جدا مورد بررسی قرار گرفته اند. مقالات بازاریابی همیشه روی خلق تقاضا در مشتری و نحوه ارائه پیشنهادات و گزاره های ارزشمند و منحصر به فرد تمرکز داشته اند، مانند پیشنهاد اینکه یک شرکت بتواند عملکرد مالی خود را با بهبود ظرفیت های بازاریابی، افزایش دهد.

این پروپوزال نیز با رعایت کلیه چارچوب های پروپوزال نویسی، برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. یکی از ضروریات دوره کارشناسی ارشد برای هر دانشجویی، نگارش یک پروپوزال مناسب می باشد که می توان گفت برخی از دانشجویان نیز در این مرحله با مشکلاتی مواجه می گردند. یکی از راه حل های پیشنهادی برای آشنایی با ساختارهای تایید شده پروپوزال، مطالعه چندین پروپوزال و آشنایی با چارچوب های کلی و نیز کسب ایده های جدید از آنها می باشد و مطالعه این محصول نیز برای نگارش پروپوزالی در زمینه مدیریت بازاریابی، توصیه می شود.

در ادامه نیز می توانید بخشی از این پروپوزال که در محیط ورد (WORD) آماده شده و قابل ویرایش می باشد را مشاهده نمایید:

قابلیت های بازاریابی


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال تاثیر ظرفیت های بازاریابی و عملیاتی روی بازده مالی: یک دیدگاه مبتنی بر منبع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi