دانلود پروپوزال مطالعه ای بر نقش مولفه های آمیخته بازاریابی در جذب مشتری

عنوان فارسی :

مطالعه ای بر نقش مولفه های آمیخته بازاریابی در جذب مشتری (مطالعه موردی: بانک توسعه تعاون در استان کرمانشاه)

عنوان انگلیسی :

A Study on the Role of Marketing Mix Components in Customer Attraction (Case Study: Tose'e Ta'avon Bank in Kermanshah Province)

رشته های مرتبط :

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط : روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1399
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
قیمت دانلود :
38,000 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

پیشرفت و تحول در صنایع، موسسات و شرکت ها با توانایی آنها در مقابله و تعامل با مسائل، فعالیت ها و همچنین رقیبان، ارتباط دارد. هر موسسه، باید سیاست هایی را با توجه به چشم اندازه، رسالت، اهداف، فرصت ها و تمهیدات درازمدت و با استفاده از تاسیسات درونی یک محیط خارجی برای توسعه بازاریابی جامع اتخاذ کند، زیرا در محیط تجاری جهانی امروز، پیچیدگی روز افزون، تغییر سریع و پیشرفت های غیرمنتظره وجود دارد. با توسعه علوم در همه زمینه ها، بانک ها و بازارهای مالی در سالهای اخیر رقابتی تر شده اند، همانگونه که در توسعه فعالیت هایشان، ایجاد بانک های خصوصی و موسسات مالی و بکار گیری فنون و استراتژی های بازاریابی برای جذب مشتریان و افزایش پس انداز را، شاهد بوده ایم. افزایش عوامل آمیخته و ترکیب بازاریابی، مانند دسترسی به خدمات مناسب و فراهم کردن خدمات سریع و مناسب برای مشتریان در انواع خدمات و تبلیغات برای جذب مشتری، افزایش موسسات مالی و بانک ها، بوجود آمده است. بازاریابی، یکی از مسائلی است که در حال تحول است که این بخاطر تغییرات بازاری در الگوها و سلایق مصرف افراد می باشد. رشد جمعیت، توسعه شهری، تغییرات ساختار جامعه، تنوع محصولات، دانش پیشرفته و تغییرات نسل ها، عواملی هستند که متغیرهای بازار را تعیین خواهند کرد. هر موسسه، وظیفه انجام بازاریابی توسط مدیران بوسیله تحلیل، برنامه ریزی، پیاده سازی و کنترل موثر برنامه های بازاریابی برای توسعه یک موقعیت رقابتی برتر در بازار هدف را دارد. برنامه بازاریابی، شامل یک فرآیند طراحی شده برای پیش بینی رویدادهای آتی و تعیین استراتژی ها برای دستیابی به اهداف یک موسسه می باشد. موسسات باید تلاش کنند سهم مناسبی از بازار را با مطالعه بازار، بکار گیری متغیرهای ترکیب بازاریابی، استفاده از روشهای مناسب توزیع و تامین کالاها و خدمات بدست آورد و از کمپین (کارزار) و شناسایی فرصت ها، آگاه باشد. همچنین باید منابع بیشتری برای حصول امکان خلاقیت و نوآوری علمی جذب کنند تا بتواند نیازهای مشتریان را برآورده سازند؛ و منابع را برای افزایش سهم بازار و مراقبت از مشتریان، متناسب سازی کند. تقویت بازارهای مالی در کشور برای توسعه اقتصادی آن و صرفه جویی در منابع برای سلامت اقتصاد، لازم بنظر می رسد. نرخ صرفه جویی در بانکداری و سیستم اعتبار و موسسات مالی می تواند باعث افزایش سرمایه گذاری و رشد اقتصادی گردد.

این پروپوزال نیز با مد نظر قرار دادن بحث فوق، برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای کلی پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده است. اهمیت پروپوزال نویسی در دوره کارشناسی ارشد بر کسی پوشیده نیست، با این حال برخی از دانشجویان در زمینه نحوه نگارش و آماده سازی ساختارهای پروپوزال بر طبق اصولی که توسط دانشگاه ها ارائه شده، با چالش هایی مواجه می گردند. یکی از راهکارهای حل این مساله، مطالعه پروپوزال های استاندارد و آشنایی با ساختارهای آنها می باشد. همچنین مطالعه پروپوزال های متعدد منجر به زمینه سازی ایده های پژوهشی جدیدی برای تحقیقات آتی می گردد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:

آمیخته بازاریابی و جذب مشتری


نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال مطالعه ای بر نقش مولفه های آمیخته بازاریابی در جذب مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.