عنوان فارسی |
مطالعه ای بر نقش چارچوب های ترکیبات بازاریابی بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: شرکت پیشرو پلاستیک خزر) |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Role of Marketing Mix Frameworks on Brand Equity (Case Study: Pishro Plastic Khazar Company) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی؛ مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
مفهوم ارزش ویژه برند، اولین بار در مقالات بازاریابی در دهه 1980، معرفی شد. در طی دهه 90، این موضوع توجه بسزایی از جانب هر دانشمندان و متخصصان بازاریابی به خود جلب کرده است که این باعث بوجود آمدن تعداد زیادی مقاله و کتاب در این موضوع شده است. توجه به ارزش ویژه برند هنوز هم زیاد است. اهمیت ارزش ویژه برند، شامل مزیت های متعدد برای شرکت هایی است که صاحب برندها هستند. ارزش ویژه برند، رابطه مثبتی با وفاداری برند دارد. به بیان دقیقتر، این شاخصه، احتمال انتخاب برند را افزایش می دهد و باعث وفاداری مشتری نسبت به یک برند خاص می شود. یکی از مزایای حاصل شده توسط آن، امکان گسترش برند به طبقه های محصول دیگر است. عموماً، تعمیم و گسترش برند، به صورت استفاده از یک نام برند موجود برای ورود به یک طبقه محصول جدید، تعریف می شود. در مقایسه با نام های برند جدید، تعمیم های برند، هزینه های تبلیغات کمتر و فروش بیشتر دارند. تعمیم های برند موفق در ارزش ویژه بالاتر برند اصلی مشارکت دارند، اما تعمیم های ناموفق، می توانند ارزش ویژه برند والد را کاهش دهند. محققین مدلی برای ارزیابی مشتری در مورد تعمیم های برند توسعه دادند و تعدادی نویسنده بر تعمیم این مدل کار کردند. علاوه بر آن، ارزش ویژه برند (1) رغبت مصرف کنندگان برای پرداخت پول بیشتر (2) امکان مجوز گیری برند (3) بازده ارتباطات بازاریابی (4) رغبت فروشگاه ها برای همکاری و حمایت کردن (5) کشش و انعطاف پذیری مصرف کنندگان به کاهش قیمت و (6) عدم کشش مصرف کنندگان به افزایش قیمت را افزایش می دهد و قرار گیری شرکت در معرض فعالیت های بازاریابی رقیب و احتمال بحران آنها را کاهش می دهد. بطور کلی، می توان گفت که ارزش ویژه برند، منبع مزیت رقابتی پایدار است.
علیرغم اینکه ارزش ویژه برند توجه دانشمندان بازاریابی و متخصصان بازاریابی را جذب کرده است، اما روش و میزان و شدت تاثیر گذاری آمیخته بازاریابی بر خلق ارزش ویژه برند، هنوز مورد توجه مقالات زیادی نبوده است. با توجه به اهمیت ارزش ویژه برند برای شرکت هایی که تحت شرایط امروزی کار می کنند، کاملاً توجیه شده بنظر می رسد که بررسی کنیم چگونه و با چه شدتی، ترکیب بازاریابی بر ارزش ویژه برند تاثیر می گذارند و ابعاد ارزش ویژه برند به عنوان متغیرهای میانجی گر استفاده می شوند. چنین یافته هایی می توانند به عنوان راهنماهایی برای مدیران بازار عمل کند تا بتوانند ارزش ویژه برند خود را افزایش دهند و حفظ کند و قطعاً یک مشارکت علمی در درک بهتر مکانیزم ها، روش ها و شدت تاثیر عناصر ترکیب بازاریابی بر ارزش ویژه برند، حاصل کنند.
این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده اند. شما دانشجوی گرامی با مطالعه این محصول می توانید آشنایی کافی با این ساختارها پیدا کرده و در اهداف دانشگاهی و مطالعاتی خود به کار گیرید.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.