دانلود ترجمه مقاله نوآوری بازاریابی: عواقب رقابت پذیری

عنوان فارسی

نوآوری بازاریابی: عواقب رقابت پذیری

عنوان انگلیسی

Marketing innovation: A consequence of competitiveness

کلمات کلیدی :

  برندها؛ رقابت پذیری؛ توزیع؛ نوآوری؛ بین المللی شدن

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 11
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی منابع و توسعه فرضیه 3. روش تحقیق 4. بحث، پیامدها و محدودیت ها 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله از نظریه پیچیدگی به منظور بررسی روابط بین رقابت پذیری و نوآوری در شیوه های بازاریابی شرکت های تولیدی بزرگ که محصولات تجاری خود را با مشارکت شبکه ای از شرکت های محلی کوچک و متوسط (SMEs) به عنوان نمایندگان فروش کالاهای آن ها در بازار خارجی به فروش می رسانند، استفاده می کند. یک رویکرد پژوهشی مقایسه ای و کمی در این مطالعه به کار گرفته شد و داده ها در طول یک دوره نه ماهه از نمایندگان فروش شرکت های فناوری بین المللی در هند با استفاده از یک پرسشنامه جمع آوری گردید. یک تکنیک مدل سازی معادله ساختاری و آنالیز کیفی تطبیقی مجموعه فازی (fsQCA) بر روی نمونه ای از 649 پاسخ دهنده به منظور یافتن جواب هایی برای سوالات مطرح شده در پرسشنامه به کار گرفته شد. این تحقیق نشان داد که یک رابطه تجاری موفق بین یک برند تجاری و نمایندگان فروش آن ها می تواند هر دو طرف را قادر به رقابت در یک بازار رقابت پذیر سازد. این مطالعه نشان داد که نوآوری در بازاریابی برند تجاری می تواند باعث رقابت پذیری بهتر برند در بازار گردد. با این وجود، یافته های این مطالعه دارای برخی محدودیت ها بوده و بنابراین جهت گیری هایی برای تحقیقات آینده بر روی این موضوع باید ارائه گردد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This research uses complexity theory to probe the relationship between competiveness and innovation in the marketing practises of large manufacturing firms that offer their branded products in a foreign market by engaging a network of local small- and medium-sized enterprises (SMEs) as resellers of their brand. A deductive, quantitative research approach was employed and data were collected over a nine-month period from resellers of international IT firms in India using a questionnaire. A structural equation modelling technique and fuzzy-set qualitative comparative analysis (fsQCA) were employed on a sample of 649 respondents to find answers to the questions raised. This research indicates that a successful business relationship between a brand and its resellers can enable both parties to compete in a competitive market. This study finds that innovativeness in the marketing initiatives of the brand can be a function of the contributions made by the brand to its competitiveness. Nevertheless, the findings are also subject to some limitations and provide direction for future research on the topic.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نوآوری بازاریابی: عواقب رقابت پذیری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi